Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Min elskede elskede

Startet af AlisVolatPropiis, 27. November 2010, kl. 22:11

AlisVolatPropiis

Min lille skat....min elskede Aisha....jeg...undskyld....undskyld undskyld undskyld...det var mit ansvar...dit velbefindende, din forkælelse, at gøre alt for dig...men jeg -der var ikke mere at gøre...det gik så hurtigt, og pludselig stod vi der, i et koldt latterligt lokale, hos en dyrlæge vi ikke kendte, efter en tur ude i kulden, kulde og ude....som du hadede...og der var bare ikke mere at gøre...intet...jeg kunne have ladet dig indlægge, men de kunne intet love, chancen var for lille og diagnoserne kunne være for mange, og du var ikke dig, du var væk...og jeg kunne ikke efterlade dig der....alene i et koldt fremmed bur....med en minimal chance...alt var i dette tilfælde at give dig væk, til intethed...jeg kunne ikke beskytte dig mod det her, kun mod yderligere lidelse...og jeg er i chok...det er gået så uvirkeligt hurtigt. Jeg forstår det slet ikke...hvordan kunne det gå så hurtigt....?!
-bortset fra jeg ikke kan andet end at tude ligenu....så...
Er der nogen i himlen? Af Danser med drenge - Julie Rask, dk

Min elskede skat....min mokke, aishasha....bedstemor Aisha...vi vil savne dig så helt afsindigt smertefuldt...mig, din bedstefar, din elskede Cosmo, de to ballademagere og rollingen....



Hvil i fred min elskede elskede pige...


fotos af Julia K Beck...

Tak Julia, fordi du tog med mig, jeg havde ikke klaret det alene...Karina og Mette fordi i var der med støtte og Anne fordi du var der så jeg overlevede turen hjem.

mette11

Jeg er virkelig så ked af det her...Aisha var min yndlings-mokke!! Det kan godt være at hun var sær, sur og helst ville være i fred det mest af tiden...men det havde sgu sin charme!! Hun var så dejlig nem at passe...Jonas kaldte hende for Sleepy, fordi hun altid sov når han mente hun skulle lege...

Synes virkelig det er noget lort at hun også er væk nu...ville virkelig ønske du ikke skulle igennem det her! Men i det mindste gik det hurtigt og det må trods alt være rart for hende ikke at gå og være syg i længere tid! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive...jeg er bare så ked af det her... :(

Starshineferrets

ååh nej :( Beklagar så oerhört mycket :(

Julie

Årh nej nej nej nej Trine! Det er bare ikke fair :( Aisha den dejlige og blide pige.. Det er slet ikke til at forstå. Jeg sender mine varmeste tanker og et kæmpe kram - jeg ved hvor meget hun betød for dig

Batman2007

...  :( Det er aldrig sjovt at miste nogen, man holder så meget af..  <3
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!

cibatuchsi

NEJ det kan bare ikke passe. sidder med våde øjne. kan slet ikke fatte at så mange skønne dejlige dyr skal forlade denne verden i disse dage :(
Trine du ved hvor jeg er hvis du har brug for det.

Anne

Det gør mig så usigeligt ondt Trine. Jeg har ikke mange ord, for det er bare kommet så pludseligt, og da du ringede havde jeg aldrig forventet noget i den stil.

Men du gjorde det eneste du kunne. De få valgmuligheder du havde ville have været unfair overfor Aisha. Du gav hende et liv hvor du respekterede hende og hun havde venner og tryghed. Og du gav hende det bedste farvel du kunne under omstændighederne.

Jeg håber at lone finder noget i hende, som kan give dig lidt vished og fred, men hvis hun ikke gør så er du nødt til at huske at du ikke kunne have handlet anderledes, for Aishias skyld. Og det var jo tydeligt at der VAR noget helt galt. Engang imellem må man træffe nogle helt umulige beslutninger på et urimeligt grundlag, men du gjorde virkelig hvad der var bedst for din pige.

Hvil i fred søde Aishia <3

Barky

Anytime Trine.

Det var det helt rigtige for Aisha. Jeg havde selv taget samme valg hvis det havde været en af mine piger.
Hun var ikke sig selv. Hun var ikke den dejlige mokke jeg nussede med i torsdags.

Det er så vanvittigt hårdt at miste. Det gør så ondt at savne sine venner.

Jeg ved hvor hårdt det er at tage afsked med en ilder man ikke har en klar diagnose på. Det er 2 år siden at jeg gjorde det samme. Men der var intet valg. Jeg kunne se på min dreng at han ikke var sig selv, og han ikke var glad.

Jeg er ked af at Aishas tid var kommet, jeg har kendt hende siden hun blev født. Men jeg er glad for at hun fik sin sidste tid med dig. Jeg ved at hun stortrivedes med Cosmo, banditterne og den lille mini-mokke...
Hun var sq en speciel ilder. Altid med sin helt egen mening!!

Rest In Peace Aisha... :(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill


NemoToft


Cille


Amazing Ferret

Åhhhh jeg sidder her og vræler  :(

Mine tanker er hos dig Trine  :kram:

Shamua

Kondolerer så mange gange :(

Sidder med våde øjne :'(
Hvil i fred Aisha!

Vh. Marianne

ilderhjemmet

Mange tanker og kondolancer herfra

RIP Aisha
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3