Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Smukke standart piger efter Nova og Alexis 2010

Startet af HB-Ferrets, 6. December 2010, kl. 17:02

HB-Ferrets

Jeg fik d. 13 Maj i år nogle rigtig dejlige hvalpe efter ilderfryds Dark Nova og min egen Alexis. Jeg har "desværre" stadig 4 piger der mangler nyt hjem, Clara, Carmen, Celesta og Cordelia.
De er blevet nogle store og fine piger og de er gode til at bruge bakke. Der er stadig noget nappen (ikke noget med at bide hul), men er sikker på det er noget der hurtig forsvinder når de finder ud af hvad ny madmor eller madfar vil acceptere. De er alle rigtig søde til at give møsser og er  nogle rigtig sjove piger :)

Med dem vil følge deres sundhedsbog, en hængekøje eller mulepose og noget af det foder de er vant til (højst sansynlig en blanding mellem applaws, orijen, James wellbeloved og hills).
Alle pigerne er chippet og der vil være kontrakt på dem.
Jeg har valgt at sætte prisen på dem ned, da jeg ved at der er mange i disse krisetider, ikke har råd til både at skulle betale vildt meget for hvalpen, samt en neutralisering, så pigerne koster: 1000 kr.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

cibatuchsi

har du nogen billeder du kan ligge herind til de nysgerrige.

HB-Ferrets

Årh ja, det glemte jeg helt at skrive ind. Tak for påmindelsen  ;)
Jeg har ingen nye billeder af pigerne, men jeg regner bestemt med at få lagt nogle helt nye ind senere eller imorgen  :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

SaraJ

Jeg vil meget gerne se billeder af pigerne.
Er de vaccineret?

HB-Ferrets

Ja, alle pigerne er vaccineret :) og sundhedsundersøgt, det står alt sammen i deres sundhedsbøger :)

Jeg har desværre ikke haft mulighed for at få taget nogle nye billeder endnu :-( men de har ikke forandret sig så meget, udover de er blevet større :)




Hilsen Maja
&
Alle totterne

SaraJ

Jeg vil meget gerne kigge på dem i løbet af en uges tid, men skriver lige når jeg ved mere. :)

HB-Ferrets

Hilsen Maja
&
Alle totterne