Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Det her er bare ikke i orden

Startet af Lena og Peter, 5. Januar 2011, kl. 19:23

Lena og Peter

Pipvig gjorde min lige opmærksom på en annonce på dba, som hun havde fundet... :(

http://www.dba.dk/ilder-ilder-fritte-1-stk/id-70893393/

Pipvig, jeg håber det er i orden at jeg lægger annoncen herind... For det er altså syndt for den lille tøs... :(

cibatuchsi

jeg var selv ved at ligge den herind.
er så rystet over det

Pipvig

Det er bare iorden jeg var selv ved at lægge den herind.

Jeg håber der er en eller anden der har mulighed for at tage hende.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg så den også godt lige da den blev lagt ind og blev ked over hvordan den stakkels tøs blir holdt...
Intet at sige til hun bider..

Overvejde også at ligge hint ind til annoncen...

Stakkels pige :(

Stubba

Det første billede er jo chokerende at se på :s ..
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Pipvig

Jeg har valgt ikke at gå ind på annoncen igen af samme grund. Jeg får ondt i maven af at kigge på det.

KittAnderson

Jeg har skrevet jeg godt kan hente hende, men jeg vil/kan ikke give penge for hende. stakkels pige..
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

PiaLyng

Kitt - har gjort præcis det samme - og det endte med hun ikke svarede mig.

KittAnderson

Hun svarede mig med et ":nej tak".
Så skrev jeg en sviner.  uuups.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

lille_thor

Jeg skal ha den.  Har lige ringet.  Kunne heller ikke tale at se på det
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred


Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

cibatuchsi


Starshineferrets

lite förvirrad över allas reaktion.... den reaktionen ni får av den här annoncen.. får jag varje gång jag ser någon ta en iller i nacken.. oavsett orsak. Det kan ju vara så att de bara hålleer henne så där i uppfostringssyfte... eller för att rensa öron ;) Då är det väl ok? ...eller?

Cille

Citat fra: Starshineferrets Dato  5. Januar 2011, kl. 21:00
lite förvirrad över allas reaktion.... den reaktionen ni får av den här annoncen.. får jag varje gång jag ser någon ta en iller i nacken.. oavsett orsak. Det kan ju vara så att de bara hålleer henne så där i uppfostringssyfte... eller för att rensa öron ;) Då är det väl ok? ...eller?
Det nok fordi der forskel på hvordan man udfører et nakketag ;)