Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Marshall Playpen, Ferret Nation... etc...

Startet af Starshineferrets, 8. Januar 2011, kl. 11:46

Starshineferrets

På vinterildern kommer eventuellt 24Pets från finland att finnas på plats med sin butik. I butiken finns det mesta utav Marshall tillbehören till oerhört rimliga priser.
Men pg.a tull avgifter och fraktkostnader kommer de antagligen enbart att kunna ta med sig förbeställda varor till Vinterildern (den 26 februari).

För att hinna med att beställa hem varor från leverantörerna i god tid, har jag blivit ombedd att göra en liten förfrågan om det finns intresse för deras produkter och i såfall vilka produkter det rör sig om.

Det är möjligt att priserna varierar lite från hemsidan pga. tull avgifter.

Prisexempel:
Marshall 11 panels playpen Ca 59 Euro
Midwest Ferret Nation Bur  Ca 255 Euro
Marshall Estate Bur Ca 240 Euro
Marshall Ele-Fun ca 19 Euro

hela sortimentet kan ses här:
http://www.24pets.fi/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=167&Itemid=1

Ni som är seriöst intresserade får gärna skriva en kommentar i tråden om vilka produkter det rör sig om.



Anne

#1
Er der nogen der gider tage en Marshall 11 panelers løbegård med til mig fra vinterildern?? For jeg vil virkelig gerne have en! betaler gerne lidt for fragt

Det er ok hvis det er en sjællænder der tager den med (der er jo ikke mange der tager til jylland fra den udstilling tror jeg), jeg skal nok selv sørge for at få den hentet.

Gad vide hvad porto egentlig koster fra finland ellers...?

Stephanie

Og er der nogen der har lyst og mulighed for at tage en Marshall 11 panelers løbegård med til mig fra Vinterildern? For det er godt nok en god pris. Betaler selvfølgelig også for fragt

Shamua

Nu kan jeg ikke selv finde det på deres side, men ved du om man kan få det der combo tilbud med 11 paneler, bund og taske?

Det er godt nok billigt... Amarikanske priser!  :D

Vh. Marianne

Starshineferrets

tyvärr har de inget kombo erbjudande som jag känner till... utan man får nog köpa allt löst skulle jag tro
enligt hemsidan kostar det då ca:
hage 59Eue
väska 16 euro
matta 29 euro
totalt ca: 104 euro

Shamua

Jeps, regnede jeg det også ud til, men det er jo stadig mega biligt :D Men inden jeg bindermig skal jeg lige få kæresten med på idéen :P

Men der komme lidt told oveni eller hvordan?

Vh. Marianne

Lena og Peter

Citat fra: Starshineferrets Dato  8. Januar 2011, kl. 17:41
tyvärr har de inget kombo erbjudande som jag känner till... utan man får nog köpa allt löst skulle jag tro
enligt hemsidan kostar det då ca:
hage 59Eue
väska 16 euro
matta 29 euro
totalt ca: 104 euro

Vi er mega meget, helt over (Siger Ann man godt kan skrive) vildt interesseret i hele pakken...  :)

cibatuchsi

Citat fra: ilderbanden Dato  8. Januar 2011, kl. 17:53
Citat fra: Starshineferrets Dato  8. Januar 2011, kl. 17:41
tyvärr har de inget kombo erbjudande som jag känner till... utan man får nog köpa allt löst skulle jag tro
enligt hemsidan kostar det då ca:
hage 59Eue
väska 16 euro
matta 29 euro
totalt ca: 104 euro

Vi er mega meget, helt over (Siger Ann man godt kan skrive) vildt interesseret i hele pakken...  :)
det er vi også. men venter lige på svar fra noget ang nogen penge. så kan først sige noget 100 % om en uges tid.

Starshineferrets

Shamua: butiken kommer alltså antagligen att finnas på plats på Vinterildern, men tar bara med sig förbeställda varor,  just nu är det bara en intresse koll för att veta hur stort intresset är när förtaget skal beställa hem nya varor inför utställningen. Men om de kommer så är det alltså på vinterildern man kan hämta dem, så de skickas inte med post eller så :D


Shamua

#9
Citat fra: Starshineferrets Dato  8. Januar 2011, kl. 18:43
Shamua: butiken kommer alltså antagligen att finnas på plats på Vinterildern, men tar bara med sig förbeställda varor,  just nu är det bara en intresse koll för att veta hur stort intresset är när förtaget skal beställa hem nya varor inför utställningen. Men om de kommer så är det alltså på vinterildern man kan hämta dem, så de skickas inte med post eller så :D

Det ved jeg da godt :P Jeg skal da også med ;) Du ved det bare ikke endnu :P Hihi..... Jeg kan jo ikke undvære årets sidste mulighed for udstilling.... Min næste mulighed er jo først petfoods... Så er jo nødt til at tage til norge :P

Vh. Marianne

PiaLyng

årh hvorfor skal jeg ikke til den udstilling ! vil os ha en løbegård!

Julie

Jeg kunne også godt tænke mig en løbegård. Er der nogen der kan fortælle om måtten er nødvendig eller om en udslået presenning virker lige så godt?  Ilderne kan vel ikke løfte en 11 panels så meget at de kan komme ud, eller? Hvis der er en venlig sjæl der kan have en med til mig også, betaler jeg også lidt fragt.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Julie Dato  9. Januar 2011, kl. 12:53
Jeg kunne også godt tænke mig en løbegård. Er der nogen der kan fortælle om måtten er nødvendig eller om en udslået presenning virker lige så godt?  Ilderne kan vel ikke løfte en 11 panels så meget at de kan komme ud, eller? Hvis der er en venlig sjæl der kan have en med til mig også, betaler jeg også lidt fragt.

Nej en god presening burde være god nok.. Bunden er mest for ikek at ødelægge de gulv står på!

FerretParadise

Det eneste minus jeg kan se ved at bruge en presenning er, at hvis ilderen hiver i tremmerne, kan den hive panelerne indad.
Jeg ved ikke, om den kan hive så meget i dem, at løbegården til sidst "klapper sammen" og vælter.
Mine har engang hevet meget i tremmerne, og da blev panelerne stoppet af bunden, da den jo er sat fast med velcro.
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: FerretParadise Dato  9. Januar 2011, kl. 13:09
Det eneste minus jeg kan se ved at bruge en presenning er, at hvis ilderen hiver i tremmerne, kan den hive panelerne indad.
Jeg ved ikke, om den kan hive så meget i dem, at løbegården til sidst "klapper sammen" og vælter.
Mine har engang hevet meget i tremmerne, og da blev panelerne stoppet af bunden, da den jo er sat fast med velcro.

Hmm mine kan sagtens rive træmmerne indad selvom jeg har bunde på og fæstnet den.. skide træls...