Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Marshall Playpen, Ferret Nation... etc...

Startet af Starshineferrets, 8. Januar 2011, kl. 11:46

FerretParadise

Kan de så hive så meget at den vælter?
For det har mine aldrig kunne, bunden stopper ligesom panelerne lidt inde.
Det smarte ved en bund er så også, at den kan vaskes i vaskemaskinen.  ;)
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: FerretParadise Dato  9. Januar 2011, kl. 13:40
Kan de så hive så meget at den vælter?
For det har mine aldrig kunne, bunden stopper ligesom panelerne lidt inde.
Det smarte ved en bund er så også, at den kan vaskes i vaskemaskinen.  ;)

Hmm det ved jeg ikek.. har jo ikek haft den så længe. Men det tror jeg ikke.. Men de kan rive dem et godt stykke indad.. Eller Coda kan, men han kan også komme ud/op/ind alle steder for det meste.. så han gir ikke så let op...

Kan den vaskes i maskinen? Smart, Hvor mange grader vasker du den på? Men blir bunden så ikke ødelagt med tiden? Tænker lidt at det "stive" vel går af den? Ellers vildt smart, anede jeg ike man kunne..

FerretParadise

Jeg vasker min på et skåne program eller uld program, altså ikke ret mange grader, og bruger ikke skyllemiddel.
Min er ikke gået i stykker af det, den er stadig vandafvisende fordi jeg ikke bruger skyllemiddel.
At der så er kommer nogle små huller i, er ikke pga den bliver vasket, men fordi jeg har haft hvalpe i den.  :lol:
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: FerretParadise Dato  9. Januar 2011, kl. 13:50
Jeg vasker min på et skåne program eller uld program, altså ikke ret mange grader, og bruger ikke skyllemiddel.
Min er ikke gået i stykker af det, den er stadig vandafvisende fordi jeg ikke bruger skyllemiddel.
At der så er kommer nogle små huller i, er ikke pga den bliver vasket, men fordi jeg har haft hvalpe i den.  :lol:

Haha ja okay, det skal vaskemaskine ikek ha skylden for.. Men lækkert nok så vil jeg da vaske min en  gang i mellem når det er nødvendigt... Tak.

Anne

Jeg prøver lige igen at efterlyse en der har plads til en løbegård til mig i deres bil, jeg betaler gerne fragt og det er ok den havner på sjælland, jeg skal nok sørge for at den ikke kommer til at stå hos jer en evighed og blomstre.

KittAnderson

Er der ikke please en der har plads tll en løbegård til mig?
Ligegyldigt hvor i landet den havner. skal nok hente den :)
Kom nuuuuuu :D

hmm. ellers må jeg jo selv tage derop, men det synes kæresten ikke. ;)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Anne

jeg synes du skal tage derop selv, og tage en løbegård med hjem til mig :P

Stephanie

Citat fra: Anne Dato  9. Januar 2011, kl. 15:30
jeg synes du skal tage derop selv, og tage en løbegård med hjem til mig :P

Og til mig  :P

Amazing Ferret


Anne

det værste er at jeg vildt gerne vil med, men først ved om jeg kan efter deadline.. så surt!

KittAnderson

hmm. Hvis i deles om at betale for min transport, kan vi godt finde ud af det :D :D *friste friste*
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Shamua

Citat fra: KittAnderson Dato  9. Januar 2011, kl. 15:47
hmm. Hvis i deles om at betale for min transport, kan vi godt finde ud af det :D :D *friste friste*

Jeg sad faktisk lige og tænkte på at hvis der er en der har en bil, og er villig til at køre derop, så kan vedkommende jo tage med hjem og så kan transportudgifterne jo fordeles. Der skal ikke mange til for det stadig er en del billigere end at bestille hjem fra usa eller købe fra LUX. :)

Ved der er flere end dem der har skrevet herinde der også gerne vil ha fingrene i en :P

Vh. Marianne

Anne

hvor stor er din bil kitt?? for overvejer lidt om vi måske skulle tage afsted sammen, hvis jeg kan få lov af vinter til at sige hvilke dyr jeg tager med lidt senere end ellers. jeg skal nemlig have skannet my og hvis jeg nu får at vide at hun har kræft, så tror jeg ikke at jeg har lyst til en udstilling sådan lige efter,  men det er her sidst på måneden.

KittAnderson

Jeg har bil (Den skal lige til service først), og jeg kan godt køre derop. Ville dog gerne have en passager med, så det ikke bliver totalt kedeligt.
Grunden til jeg ikke har meldt mig til, er fordi jeg ikke har råd, men hvis man delte transporten mellem os alle, ville det jo måske kun være 100,- mere. :) En mulighed :) ?
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor er det ærgeligt jeg lige har købt :S Det der vilel ha været lidt billigere..