Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Marshall Playpen, Ferret Nation... etc...

Startet af Starshineferrets, 8. Januar 2011, kl. 11:46

KittAnderson

Ehm. Hvor stor den er? Altså. Sæderne kan jo lægges ned, og så er der to pladser foran. Og så er begagerummet okay stort. Det er en opel Corsa fra 09, hvis det hjælper. :b
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Anne

#31
det er jo heller ikke 100% sikkert at de løbegårde overhovedet kommer... hvornår mon det vides med sikkerhed?

Kitt: det var mere om der var plads til dig og mig, dyr og løbegårde

KittAnderson

hvis vi skal have bure med, hvilket jo ikke er nødvendigt, med alle de løbegårde vi skal have, så er der ikke plads :) Men hvis vi ikke skal have bure med, er der plads :)



At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

PiaLyng

Kitt!! hvis du tilfældigvis tager derop - kunne det så være muligt du måske gad og tage en løbegård med hjem til mig :P?

KittAnderson

Ja selvfølgelig :D Nu skal jeg lige finde ud af, om der er mulighed for at komme derop :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Shamua

Citat fra: KittAnderson Dato  9. Januar 2011, kl. 17:18
Ja selvfølgelig :D Nu skal jeg lige finde ud af, om der er mulighed for at komme derop :)

Og om der kommer de løbegårde.. Men Sara, som du kan se er der ihvertfald stemning for at de skal komme, så sig endelig det videre :P

Vh. Marianne

Anne

hvis jeg kan have min atals 40 med behøver jeg ikke bur.

Masa

Er der nogen som kunne tage en med til mig også?  :-$

Bawa

Jeg vil også gerne have en løbegård, bund og taske med :P
Og jeg skal med glæde betale noget til fragt!

Eliza

Jeg synes det er super fedt hvis det kunne lade sig gøre.. Jeg kunne godt bruge en bund mere og helst blå..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KittAnderson

Jeg må lige se på det :D Jeg vil ihvertfald gerne tage. 1... 2... 3... ja. Rigtig rigtig mange løbegårde med hjem :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Line

Jeg ville gerne bare have tasken :D hvis der var en der kunne tage sådan ne med hjem, kunne det i hvert fald være lækkert for mig...

KittAnderson

vil alle der er interesseret i at jeg kunne tage løbegårde med hjem, ikke skrive e PM til mig?
skal se om det kan lade sig gøre i vores bil, og hvor mange det er :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Charlotte

Citat fra: KittAnderson Dato  9. Januar 2011, kl. 23:17
vil alle der er interesseret i at jeg kunne tage løbegårde med hjem, ikke skrive e PM til mig?
skal se om det kan lade sig gøre i vores bil, og hvor mange det er :)

Husk at regne en nogenlunde pris ud som du skal have for at tage den med hjem. Så kan folk ikke springe fra senere fordi det blev mere end de troede (det er desværre set før).
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Anne

Jeg har skrevet en pm. Nu håber jeg lidt at jeg måske alligevel kan komme med på vinter og selv skal med i bilen, men ellers vil jeg stadig meget gerne have en med hjem!