Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

"5 kornfede fritter"

Startet af AnneME, 26. Februar 2011, kl. 11:17

AnneME

ved ik om andre af jer, som har læst til, eller er venner med hende på FB-

"Så kommer man hjem, og vil lige tjekke fritterne, som jeg altid gør, for om de har foder og vand, evt skifte drikkedunken så vandet ikke er frosset... Og hvad finder jeg jeg så... 5 kornfede fritter der bare har lagt sig til at dø i deres kasse.. Hvem f... syntes lige det er sjovt... Har mistanke om, at de er blevet forgiftet..."

de kan vel heller ikke lægge sig til at død alle sammen på samme tid?

De må RIP

SilverDragon

Lyder godt nok underligt.. Men jeg ville nok også tror at det er noget forgiftning


Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

cibatuchsi

WOW.  ja det lyder da godt nok underligt.

Anne


Soelberg`s SUN ferret

#6
ja nu ved jeg ikke hvem der bliver snakket om, men vi må da håbe at det er ment som en meget dårlig joke

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 26. Februar 2011, kl. 15:01
ja nu ved jeg ikke hvem der bliver snakket om, men vi må da håbe at det er ment som en meget dårlig joke
Jeg har fundte vedkommende der blir snakket om inde på facebook... Jeg er ike venenr med hende og er ike lige en jeg kender, ved ikek om hun er bruger herinde.. Men det står som om det er helt seriøst i hendes statusopdatering... Jeg sys det lyder ekstremt mærkeligt...

Namilla

Det lyder underligt... enten er de blevet forgiftet eller også har de i længere tid manglet mad og/eller vand... 5 ildere dør ikke en naturlig død samtidig. Ikke engang sygdom ville ramme 5 ildere så samtidig...

AlisVolatPropiis

Kulde måske? :S og hvis de er tykke....

Medmindre hun ligefrem har fodret dem med korn, meeen det er nok bare talemåden...

AnneME

hun fik noget og 15 hvalpe i foråret, jeg ville derud, men så faldt jeg over diva i stedet :)
hun siger hun vil melde den, men hun kan ik se hvad det kan gøre? det bringer dem jo ik tilbage

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: AnneME Dato 26. Februar 2011, kl. 20:33
hun fik noget og 15 hvalpe i foråret, jeg ville derud, men så faldt jeg over diva i stedet :)
hun siger hun vil melde den, men hun kan ik se hvad det kan gøre? det bringer dem jo ik tilbage

Rettelse: Hun siger at hun ikke vil melde det/få dem obduceretfor det jo ike bringer dem tilbage... Mener det var det der stod;o)

Lenac

Håber da godt nok ikke der er en der har forgiftet dem, det er da nok det tarveligste man kan gøre, men der er jo desværre nogle ret onde mennesker rundt om i vores lille land... Jeg ville være fuldstændig knust og rasende hvis jeg kom hjem til sådan en oplevelse...
xoxo Malene <3

AnneME

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 26. Februar 2011, kl. 20:35
Citat fra: AnneME Dato 26. Februar 2011, kl. 20:33
hun fik noget og 15 hvalpe i foråret, jeg ville derud, men så faldt jeg over diva i stedet :)
hun siger hun vil melde den, men hun kan ik se hvad det kan gøre? det bringer dem jo ik tilbage

Rettelse: Hun siger at hun ikke vil melde det/få dem obduceretfor det jo ike bringer dem tilbage... Mener det var det der stod;o)

ja. det tror jeg også :)

Katrine

Jeg ved ikke hvem det er, men det er da skide synd, ej hvor ville jeg være ulykkelig hvis det var mig :(
Ildere: Loppen & Bamse