Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Billigt foder

Startet af Mimse-mia, 20. Marts 2011, kl. 16:44

Mimse-mia

Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

mette11

Hvad er det der der er billigt?? Jeg kiggede hurtigt på James Wellbeloved, selvom jeg ikke selv bruger det, men det er da dyrere der med den porto, end det er fra fex. zooplus... :S

Katrine

Jeg spare heller ikke noget, jo 200 kr, og det er vist jeg køber 5 pakker af 10 kg.
Så det kan ikke rigtig betale sig
Ildere: Loppen & Bamse

Mimse-mia

sys man gør på fx iams
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Stephanie

#4
Puha, det er godt nok en dyr porto :S ca. 147 kr.

Men okay, den bliver da ved med at være på 147 kr om jeg køber 2 eller 4 poser med 7,5 kg, så hvis man var flere der slog sig sammen så ville porto ikke blive så slemt alligevel.

Og da det jo ser ud til at Zooplus udgår med James Wellbeloved (nu er det kun zooplus.de der sælger og de sælger kun 2 kg poser nu) så er det da dejligt at have et alternativ hvis de også stopper med deres 2 kg poser.

For endnu har jeg ikke fundet et andet foder som min kræsne dreng vil spise udover Vitalin, men det er endnu sværere for mig at få fat i :S


EDIT: Hmm, nu er det så ikke længere kun 2 kg poser zooplus har, men istedet kun 7,5 kgs poser :)