Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Dark Crystal Ferret´s nye hjemmeside

Startet af Dark Crystal Ferret, 29. April 2011, kl. 21:24

Dark Crystal Ferret

Så blev den endelig færdig  :dans:
Vores nye hjemmeside er endelig kommet op, og vi har fået et nyt domæne til den.  :)
Der er lidt stavefejl jeg skal have rettet endnu :-$ :-$ .. men håber i lige bære over med det til at begynde med :P . Og der er stadig 3 sider jeg mangler at ligge ind.
Men ellers er den helt færdig :dans:

Her er et link til den.

http://www.darkcrystalferret.dk/

Håber i kan lide den  :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Eeeej hvor er den dog flot.. og er spændt på at se de der smykker der! Det lyder ret spændende!!

Dark Crystal Ferret

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 29. April 2011, kl. 22:03
Eeeej hvor er den dog flot.. og er spændt på at se de der smykker der! Det lyder ret spændende!!

Jamen det bliver først til efteråret de kommer helt op. Jeg skal have tiden til at få det færdigt først.. og det har man skisme ikke med hvalpe i huset.
Så hvalpene kommer først, og så kommer smykkerne ind når de er solgt og har fået gode nye hjem.

Men ellers vil jeg ikke afsløre noget.. Udover det er en ilder i ikke har set før i salg. Da det er afrikanske kvinder fra nigeia der har lavet dem i hånden hver og en.
+ der er en masse andre dyr også.. både delfiner, papegøjer og sådan.
Men har købt flest med ilder.. tænker de nok ville ryge først. :fnis:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 29. April 2011, kl. 22:11
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 29. April 2011, kl. 22:03
Eeeej hvor er den dog flot.. og er spændt på at se de der smykker der! Det lyder ret spændende!!

Jamen det bliver først til efteråret de kommer helt op. Jeg skal have tiden til at få det færdigt først.. og det har man skisme ikke med hvalpe i huset.
Så hvalpene kommer først, og så kommer smykkerne ind når de er solgt og har fået gode nye hjem.

Men ellers vil jeg ikke afsløre noget.. Udover det er en ilder i ikke har set før i salg. Da det er afrikanske kvinder fra nigeia der har lavet dem i hånden hver og en.
+ der er en masse andre dyr også.. både delfiner, papegøjer og sådan.
Men har købt flest med ilder.. tænker de nok ville ryge først. :fnis:

Ja det er forståeligt!
Men det lyder virkelig spændende! Vil glæde mig til at se hvad det er for noget;O)

Lena og Peter

Vi synes det er blevet en super flot side.... Og nogle rigtige dejlige billeder af nogle smukke ilder...

Der er special en jeg synes er rigtig smuk... <3 :P

Louise V

Det er godt nok en super fed hjemmeside  :D

Dark Crystal Ferret

Tusind tak :)
Jeg skal lige have kigget lidt på flere af teksterne. Men det bliver først i næste uge tror jeg.. da vi har en fyldt kalender i denne her weekend.
Men er selv super glad for siden. Og syndes faktisk det er noget af det bedste jeg har lavet til dato.. (selvom det måske lyder lidt højt i hatten at sige :-$)