Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Petfoods Ilderen 2011 Del 2 - Præmie overraskelsen

Startet af Dark Crystal Ferret, 15. August 2011, kl. 16:16

Dark Crystal Ferret

Er nød til at dele tråden i to, da forumet ofte ikke kan klare alt for mange billeder i samme tråd.

Kender desværre ikke navnene på alle dyrene, og heller ikke alle personer og klasser på billederne.
Men skriver over dem jeg kender.

Her Ann og Elisabeth



Marianne med 1 pladsen, Mette på anden, og så Lars på 3



Marianne var meget bange for trolde!! Peter beroliger hende med den ikke bider mere??



Lars på 1 pladsen, Elisabeth på 2 og den sidste der fik 3 plads hed vist Sara (sorry hvis jeg burde vide hvem du er)



1 pladsen?? 2 pladsen.. Lærke?? 3 pladsen kender jeg – det er min Robert med Emma



Sara som slæbte præmier ned. Tror i øvrigt Peter som var opråber bagved – hyggede sig ganske godt med at råbe hende op ved denne her klasse. 3 stk, og syndes jeg kunne se ham grine i baggrunden hver gang han råbte hende op igen og hun måtte løbe ned igen med præmier og dyr.



Sara kæmper stadig med at holde både dyr og præmier



Mette Evergreen fik anden plads – og Sara 1, 3 og 4 plads..



Her mig med Eliose, Anna på 2 plads med Lupus, og Anne på 3 plads med Faelon



En lettet og stolt madmor med sin lille silver dreng Mailo Kessler som fik 1 plads.



Marianne på første pladsen og ?? på 2 pladsen



Marianne kæmper stadig med de der trolde



Et af udstillingens højde punkt på en træt og efterhånden lang dag. Mette (Lussingen) der var ved at dø af grin hver gang hun tog en ny trold under hele præmie overraskelsen.




En stolt og næsten grædefærdig mad far med sin lille pige som fik 4 plads (ikke meget – men den plads betød mere end alt for ham)



Silver klassen
Anna med Helios på 1 pladsen, ?? (sorry) på 2 pladsen, Randi med Fairy Wings på 3 og Robert med Shiva på 4 pladsen



Sara på 1 pladsen med upsa daisy og Katrine med lille Thor på 2 pladsen



Marianne med Macto på 2 pladsen



Katrine med Kalosa på 1 pladsen og Marianne med Macto på 2 pladsen



Petra med Bamilla som vandt 2 plads



Som lovet til Karina- lidt billeder af at Nannok endelig fik sin fine 1 plads (Tillykke)



Karina med Nannok på 1 pladsen, Katrine med ?? på 2 pladsen.



Og Louise fik også sin længe ventede 1 plads til Fnug (Olsens Amola) ved siden af Katrine med?? på 2 pladsen, og Petra med Pil på 3 pladsen



Julie på 1 pladsen og Anna på 2 pladsen



Pastel klassen.

Trine med Melepomené på 1 pladsen, Katrine på 2 pladsen, og ?? på 3 pladsen





Sort klassen

Trine med Efrafa Thlayli-roo på 1 pladsen, Mig med Emily Rose på 2 pladsen, og Sussie?? på 3 pladsen



Chokolade klassen
Robert med Aysiha på 1 pladsen, og Petra med Ramses på 2 pladsen



Anne på 1 pladsen og Mette på 2 pladsen



Så blev der uddelt priser

Mette (Lussingen) Kællinge pris som gik til Christinas Venus



Marianne fik Minnies Angora pris



Ann´s Vildtfarvet pris som gik til Saras Aylen



Der var totalt kærlighed over det



Petra uddeler Ilderbandens minde pris
(jeg har ikke billeder af hvem der fik den, men det var Christinas Romio der fik den. Jeg var i fuld panik i gang med at finde tingene frem til den pris jeg selv skulle uddele)



Mikkas minde pris.. Det var sådan et rørende øjeblik.



Prisen gik til Katrine



Det hårdeste jeg nogensinde har gjort!! Jeg uddeler Olivers minde pris, som gik til hans nu afdøde søster Sif. Det var så dejligt at se hvor glad og overrasket du blev Anne (kæmpe knus)



Har desværre ikke taget alle billeder med af de sidste overrakelser.. Men her er:

Anne med øhh fik øhhh


Trine med Melepomené fik Bedste Pastel



Robert med lille Aysiha som fik Bedste Chokolade



En super glad og stolt mad – morfar står og krammer med Aysiha



Aysiha ville lige tygge lidt i pokalen – er den nu ægte?? Awder – smager grimt



Anna med Helios som fik Bedste Silver



En glad Russer sidder og smiler ind i kameraet



Anne fik bedste veteran, Sara bedste junior og bedste senior (mener det var sådan – suk Maria )





Sekreter priserne blev uddelt

Marianne gav den til Lars


Christina gav den til Sussie??



Julie gav den til Line



Dommerpriserne gik til Randi, Mette og Christina (elskede bare de pokaler der blev givet her, de var så smukke)









Bim gik til Katrine ( Kan ikke huske hvad ilderen hed desværre)



Bis gik til Sara





Dommerne fik deres priser (pokaler – hvad hedder det – suk suuuuuk Maria)



Alle dommerne ved siden af hinanden.



Og så var det slut, og vi kørte alle trætte hjem og var bombet resten af weekenden!!!

Eliza

Dejligt med billeder.. Hende du ikke kan huske navnet på på en del billeder er Masa og hende den anden er Ingun  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Mustela

#3
Tak for billederne Maria  :D

Ja, den situation(du ved hvad jeg snakker om  ;)) var bare rigtig rørende  :love: :'( :love: <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lille_thor

Åhhh det er nogle herlig billeder maria :)
Hehe den lille pastel pige jeg fik 2 plads med hedder sif, så ved du det maria hehe.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Anne

#5
Anne med (Faelon) Lugh fik bedste lys vildtfarvet :P til øøh og øøh :P

Stephanie

Citat fra: KariN Dato 15. August 2011, kl. 19:21
Tak for billederne Maria :D

Der skulle gerne ligge nogle billeder på dit kamera også, jeg hapsede det ihvertfald og tog billeder...ved selvfølgelig ikke om de er blevet til noget, for trykkede bare på knappen :D

KariN

Nå det er DIG!!! :lol: Jack og jeg sad og snakkede om det da vi så billederne på kameraet i går.. Jeg anede ikke hvem det var der havde hapset det og taget de billeder af mig med Nano, for mig selv kan det jo sjovt nok ikke være :lol: Men 1000 tak for det søde Stephanie, jeg er glad for at jeg også selv har billeder af det :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stephanie

#8
Citat fra: KariN Dato 15. August 2011, kl. 21:29
Nå det er DIG!!! :lol: Jack og jeg sad og snakkede om det da vi så billederne på kameraet i går.. Jeg anede ikke hvem det var der havde hapset det og taget de billeder af mig med Nano, for mig selv kan det jo sjovt nok ikke være :lol: Men 1000 tak for det søde Stephanie, jeg er glad for at jeg også selv har billeder af det :D

Bare ærgeligt at jeg ikke fik taget billeder af alle der vandt i den klasse...men..det skulle gå lidt hurtigt...og kunne ikke lige finde ud af hvor zoom ud knappen var.

Dark Crystal Ferret

Hæhæ  :-$ Tak for i lige selv kan skrive hvis der er hvis :-$
Men kan være jeg har lige så lidt styr på det næste gang desværre..
Kan ikke navnene på alle dyrene så godt, og der kommer mange dyr jo.. men forsøgte da  :fnis:
Men ja, jeg syndes også at udstillings billeder er så hyggelige at kigge igennem efter en udstilling
Der sker altid så meget at man ikke når halvdelen af de ting man havde sat sig for.. Så er billederne en god ting

Er der nogle af jer der deltog, der evt har nogle billeder af da Eliose fik bedste andre farver?
Robert opgav mit kamera lige der fordi han ikke kunne finde ud af hvordan det virkede.. og ville rigtig gerne have nogle billeder af netop denne pris også til min hjemmeside - hvis nogen vil låne et eller to ud??  :fnis:

AlisVolatPropiis

Weee fine billeder maria :D og jeg hugger nok et par eller to tror jeg :D <3

Dark Crystal Ferret


KariN

Stephanie: Når man skal Zoome på det skal man bare dreje på objektivet der sidder foran :lol: (Siger jeg som om jeg har totalt styr på det kamera, hvilket langt fra passer) *G*


Maria: Jeg skal nok lige kigge mine billeder igennem i morgen og se om jeg har nogen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

#13
Jeg elsker billedet hvor jeg har givet Aylen hendes pris, og jeg står med hende.
Gud hvor jeg bare havde savnet hende, og tænk, lige nu sover hun inde i mit soveværelse.
Sammenførelsen går ikke super godt, men sådan er det jo desværre.

Og så elsker jeg billedet med hvor Sara står med sin BIS, og hun er ved at dø af grin. (Eller hvad hun nu laver)  :lol:
Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret

Tak Ann - jeg syndes også jeg fik flere gode billeder her. Og tak til alle jer andre. Men især da Petfoods gode og vellykkede udstilling. Jeg håber da bestemt ikke det er sidste gang jeg skal deltage på den.

Jeg elsker billedet især billedet med Sara der kæmper med 3 dyr på armen og præmier og rosætter over alt. syndes det er sådan et hærligt billede der også fortæller meget om hvor sjovt vi havde det under hele udstillingen.
Men må jo nok indrømme at bedst af alle mine billeder overhovedet - der er det mit familie billede med Ramses,Melepomené, Aysiha og Emma på et og samme billede. Ville drømme om Angel og Anilla havde været der også (også William - men ham bliver der aldrig chance for kommer med) men håber da engang i fremtiden alle 5 + mor kan være samlet samme sted sammen med ejere og os. Det vil til dato være min helt store drøm at få i ramme på vægen i stuen. Familie foto med vores første kuld :love: