Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Butterfly Dreamy Duskywing

Startet af Amazing Ferret, 30. August 2011, kl. 16:50

Amazing Ferret

Denne skønhed er desværre kommet til salg igen. Hun skulle have været til Norge derfor er hun lidt ældre

Dreamy er nu 15 uger - hun er silver angora
Hun er Vaccineret med Febrivac, hun har fået rabies og en chip og så har hun pas

Hun koster 2500 kr





Man kan læse om kuldet her:
http://www.amazingferret.com/butterflies.php

Kontrakten kan ses her:
http://www.amazingferret.com/kontrakt.php


lussingen

Altså Erika.... Nu synes jeg du skal stoppe med at lægge billeder op af silver-ildere.... Jeg troede lige det var slut nu hvor Mylitta var blevet solgt :X
Ja, hvad skal jeg sige... Hun er godt nok en sød lille pige <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret

Undskyld Mette  :fnis: :fnis: Jeg gør det kun for at du skal sidde og savle :fnis: :fnis:

AlisVolatPropiis

Hun er SÅ smuk altså....såååååk!!! <3

Nina_eliz


lussingen

Citat fra: Amazing Ferret Dato 30. August 2011, kl. 16:59
Undskyld Mette  :fnis: :fnis: Jeg gør det kun for at du skal sidde og savle :fnis: :fnis:

*skynder mig at lukke øjnene og "løbe" ud af tråden*
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

katjap

Åhh <3
hun er så skøn!!!! Plager lige nu kæresten... Een mere gør jo ikke den store forskel  ;)

Miliah


Amazing Ferret

Nej der er ikke den store forskel fra 2 til 3  :fnis: :fnis:

Pernille

åårh hvor er hun bare dejlig :3 Jeg vil have en til !!!!  :'(
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Starshineferrets

smid linket ind på www.iller.ifokus.se :D siden hun alerede har pass etc så er det nok sikkert mange som er intresseret i denne smukksak! (eller måske noen anden i norge?)

Amazing Ferret

#11
Tak Sara det vil jeg gøre  :D

Edit: Hvis jeg da kan finde ud af det :fnis: :fnis: synes den side er lidt forvirrende

Amazing Ferret

Hov jeg glemte at skrive at hvis nogen fra Norge eller Sverige er interesseret, så koster hun 3500 kr

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Sølvsten