Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mit hjertebarn <3

Startet af Amazing Ferret, 2. September 2011, kl. 17:27

Amazing Ferret

Jeg har frygtet at skulle lave denne her tråd meget længe  :( :( og jeg ved ikke hvad jeg skal skrive for jeg synes jeg er tom for ord :(

Peanut - du har fyldt mit liv med så mange glæder og desværre også en del sorger her det sidste ½ år  :(
Desværre i marts i år opdagede jeg du havde nogle små underlige anfald og du blev tjekket hos dyrlægen og dommen kom - insulinoma :( og for nogle uger siden fandt jeg ud af at du også havde Adrenal Disease  :( Den anden dag begyndte du at halte og jeg snakkede med dyrlægen og det var desværre ikke muligt at give dig noget smertestilliende fordi du fik Medrol :( Så jeg måtte se tiden an. Men i dag da jeg så dig ligge i løbegården og du kiggede på mig, kunne jeg se den var helt gal  :( :( Jeg blev derfor enig med mig selv om at nu var det desværre tid til at du skulle over regnbuen  :( :(
Så Peanut, min dejlige dreng....du har altid været elsket og det vil du blive ved med at være så længe jeg lever. Jeg håber du får det godt på den anden side af regnbuen  :(
Farvel min dreng...jeg vil ALTID elske og savne dig  <3 <3 <3 <3 Du har gjort mit liv bedre i de år jeg havde dig <3 <3Jeg har valgt at få dig kremeret så jeg kan få dig i en urne så du altid kan være tæt på mig  <3 <3 Sov godt Peanut <3 <3

Jeg vil for altid huske de møs du gav mig lige inden du faldt i søvn hos dyrlægen <3 <3

Jeg fik dig hjem da du var blot 4 uger fordi din mor desværre ikke havde mælk nok - du var den eneste der overlevede i det kuld. Du fik sutteflaske da jeg fik dig hjem..det var så hyggeligt at sidde at give dig mad


Mæt og træt


Izzy som tog dig til sig som var du hendes egen hvalp - Izzy som desværre også er gået over regnbuen for 3 mdr siden  :( Nu kan i være sammen igen  <3


6 uger gammel - du var en lille dejlig bølle


ca 2 år gammel - smuk som aldrig før  <3


Fra DIU 2010





Og billeder taget for et par uger siden






Mustela

Åhhhhh Han var så sød  <3

Det gør mig virkelig ondt  :( Mange varme tanker og knus til dig Erika.

Sov sødt søde Peanut  <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Minority ferrets

Jeg kondolerer endnu en gang... Han var en rigtig smuk fyr <3
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

lussingen

Kondolerer mange gange Erika :(
Der er vist ingen der er i tvivl om, hvad Peanut betød for dig, og hvad du betød for ham <3
Det har altid været meget tydeligt at mærke, at han var dit hjertebarn.
Jeg håber du snart kan tænke tilbage på de dejlige minder du har om ham, uden at få en klump i halsen.
Sender dig en masse trøste-kram.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Jeg kan slet ikke lade være med at være SÅ ked af det på dine vegne, jeg sidder bare og tuder ligenu....

Peanut var en ener....en af dem man bare ved er noget helt specielt...og jeg kan slet ikke forestille mig hvor svært det må være at undvære ham Erika :'( Det gør mig så hjerteskærende ondt for dig...

Hvil i fred Peanut....du efterlader virkelig et kæmpe tomt hul hos især din elskede ejer, men så sandelig også hos os andre....<3

Lena og Peter

Vi kondolerer....  :(

Jeg tror de flester i ilderverden ved hvor meget han har betydet for dig og omvendt, og man kan ikke andet en at blive ked af det når man læser denne tråd...  :(

R.i.P. og kom godt over regnburbroen...  :(

Dyrenørden

Åh. det er så trist med de her tråde. Varme tanker herfra. Det aldrig nemt at miste :(

KariN

Kondolerer mange gange Erika :( hvor er det noget forbandet møg..

Sov godt søde Peanut og hils deroppe

En masse varme tanker herfra Erika
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Kondolerer mange gange  :( Som de andre også skriver er der ingen som er i tvivl om hvor højt i elskede hinanden og det er ufattelig trist at han ikke er her mere  :(

Shamua

#9
Kondolerer mange gange Erika :( sov godt søde peanut <3 hils på den anden side <3

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Det er svært rigtig at sætte ord på alle de tanker jeg har lige nu. For 2 år siden nu sad vi to Erika og snakkede om når denne dag ville komme. Jeg sad og græd fordi jeg havde taget beslutningen med Oliver og du fortalte mig du frygtede den dag hvor Peanut skulle bort. Du trøstede mig så meget i den forbindelse.. og jeg ville ønske jeg kunne sige eller gøre noget der kunne give dig fed inden i igen. Noget der kunen trøste dig bare en smule..
Disse ord findes nok bare ikke i forhold til en ilder som Peanut... ikke når man ved hvor meget han betød for dig.
Du har aldrig lagt skjul på han var dit et og alt. At han var hele din verden og du forgudet ham.
Jeg har tændt 3 lys i min vindus karm nu. Et for Peanut, Et for hans elskede Izzy og et for Oliver som jeg håber løber og leger med dem begge to nu oppe i ilder himmelen.
Jeg kondolerer mange mange med dit tab. Og ville ønske der var noget man kunne sige eller gøre... Men du skal vide jeg tænker på dig i sorgen.

Cille

Jeg kondolere og intet jeg kan sige eller skrive vil trøste dig...men tiden hele jo alle sår.
Stort trøstekram herfra :knus:

alvin


www.fraekkefritter.dk

Amazing Ferret

Jeg vil gerne takke jer alle sammen for de søde ord om Peanut <3 <3 Han har været mit et og alt i 5 år og jeg tror der går lang tid før sorgen har lagt sig bare lidt
Der er så tomt uden ham nu...jeg mangler hans dejlige båtten her om aftenen og jeg mangler hans møs :(

SilverDragon