Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lille My (Rikmas Bibi 7/7 2005- 30/11- 2011)

Startet af Anne, 30. November 2011, kl. 20:35

Louise Cecilie


lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Shamua

Kondolerer rigtig mange gange Anne :'( Sov godt Lille My, er glad for jeg nåede at møde dig og nyde dit selvskab! Du var en rigtig dejlig pige. Elsket gennem dit liv og savnet for altid <3

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Jeg har slet ikke ord :'( ... Aner ikke hvad jeg skal sige. Lille My var den eneste standart pige som jeg altid har været helt enormt vild med. Det smukke ansigt og de søde billeder du tog af hende. Der er ingen tvivl om hvor meget du holdte af hende.. Og jeg føler virkelig med dig og Hessel.
Jeg er virkelig ked af det Anne, selvom man jo godt har vidst hvor det bar hænd, så har jeg også krydset alt for at my ville klare den. Men 6 år er en utrolig flot alder, og hun har haft et rigt liv sammen med jer. Jeg vil altid huske My for at være den smukkeste standart pige jeg kender. Hun har bare altid været noget helt unikt inde i mig <3
Jeg håber My kom godt over regbuenbroen. Jeg har tændt et lys for hende nu og et for hver af hendes gamle venner hun nu er forenet med i ilder himmelen.
Sender mine største kondolencer til jer begge Anne. Jeg er her hvis du på nogen måde får brug for mig det håber jeg du ved :)

Miliah


Anne

Tak alle sammen. Jeg sidder og skal i seng, for skal relativt tidligt op i morgen, men så skal jeg konfronteres med de ritualer jeg ikke skal gøre i aften og den jeg ikke skal sige godnat til :'(

SilverDragon


Sølvsten

Hvil i fred smukke My

Mange tanker til dig Anne.

lussingen

Kondolerer Anne :( Der er ingen der er i tvivl om, hvor højt elsket My var. Du har givet hende det bedste ilderliv der kunne tænkes og du har gjort det bedste for hende ved livets ende. Jeg vil tænde et lys for My i aften og sender dig og Hessel varme tanker <3 Sov sødt My <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Soelberg`s SUN ferret


Barky

Kære lille My... Lille Mul.... Lille, nuttede, sjove, kærlige, stædige, kloge ilder...

Skønne lille ilderdyr, hvordan skal man dog kunne sige farvel til dig. Jeg har fulgt og kendt dig det meste af mit liv med ildere.
Selvom du ikke var min ilder, jeg har alligevel følt et bånd til dig gennem min gamle dreng Sirius. I lignede hinanden på alle mulige tænkelige punkter. Og da jeg måtte sige farvel til Sirius sidste år, var jeg glad for at du stadig var her, du som besad en del af samme sjæl. At sige farvel til dig, er endegyldigt at sige farvel til ham, igen...
Jeg ved at du efterlader din madmors hjerte nær bristepunktet. Jeg har selv prøvet det. Men hvis du kan, så hold øje med hende. Lad hende føle at du ikke er væk for altid, og at du vil vente på hende. De tanker og følelser har trøstet mig da jeg måtte slippe Sirius. Det kan være at det kan mildne din madmors sorg.

Tak fordi at jeg har måttet lære dig at kende lille dejlige ilder. Jeg har besøgt jer mange gange, og I har besøgt mig.
Jeg kan huske sidste gang du legede i min lejlighed, og fandt kattens madskål i køkkenet.. Der var bare lys i dine øjne da du opdagede en KÆMPE skål med GODBIDDER (i dine øjne var kattemad godbidder, og vi synes at du var så kær).

Farvel My. Må du hvile i fred, nu hvor du er sammen med dine gamle venner igen. Hold øje med din madmor og hils Sirius rigtig mange gange fra mig.


Kære Anne...
Jeg ved at intet jeg kan sige kan gøre nogen forskel. Så bare du ved at jeg er her for dig, hvis der opstår det mindste. Om du så bare vil ringe og tude lidt, så er jeg fresh. Giv dig selv og Hessel et kram fra mig. I er begge i mine tanker lige nu. <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

Jeg ville ønske jeg vidste hvad jeg skulle sige til dig Anne, men er helt tom for ord.  :'(

Sender tanker til dig. Du gav hende det bedste liv.

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Stephanie

#29
Jeg så godt den her tråd igår, men har ikke helt kunne forstå den. Så har brugt det sidste døgn til at prøve at forstå at My nu er sammen med sine venner der er gået i forvejen. For for mig så var hun indbegrebet af en fighter, hun var den der klarede den dag hvor så mange mistede livet, så hun var lidt udødelig i mine øjne.

Hun er en af en håndfuld som jeg har opfattet som kernen som har været der fra start, og jeg har nydt de dejlige billeder og opdateringer som du har været så flittig til at give os af My på diverse forum.

Intet jeg kan sige kan gøre smerten du har nu mindre. Men med tiden så bliver det nemmere at fokusere på alle de gode minder og oplevelser som hun har givet dig og det gør smerten nemmere at bære selvom den aldrig forsvinder helt.