Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lille My (Rikmas Bibi 7/7 2005- 30/11- 2011)

Startet af Anne, 30. November 2011, kl. 20:35

Anne

Tak alle sammen om jeres pæne ord om My, det betyder rigtigt meget.

Jeg fik svar på obductionen i dag og My havde binyrekræft som jeg regnede med, på begge binyrer, men hvad han kunne se var det den slags implantatet godt kan virke på. Hun havde også lymfekræft (som er kommet hurtigt, for det blev hun tjekket for lige inden hun begyndte at tabe pelsen). Så uanset hvad, så kunne vi ikke have gjort noget for hende. Dyrlægen mente ikke hun havde haft ondt, og nu forstår jeg bedre hvorfor implantatet ikke virkede og hvorfor hun tabte sig så hurtigt. Jeg håber ikke hun nåede at have det dårligt og er glad for at det var den rigtige beslutning at tage, men det var også et hårdt opkald. Jeg har stadig ikke rigtigt forstået at hun ikke er her. Måtte rette mig selv i dag da jeg sagde at jeg havde 5 ildere, det har jeg jo ikke, og i går da jeg skulel i seng åbnede jeg skabslågen så hun kunne komme op i strømpeskuffen af ren vane. Det er godt nok ikke nemt, men i det mindste ved jeg denne gang at det ikke kunne have været anderledes og at hun forlod mig fredfyldt og forhåbentligt tilfreds.

lille_jill


Anne


Barky

Puha det er meget hun har været igennem... Det er meget rart at vide hvad der var galt, det hjælper enormt meget på afslutningen er min erfaring.
Da jeg aflivede Albert dengang, vidste jeg jo slet ikke hvorfor. Jeg vidste bare at det var nu... Opduktionen hjalp mig utrolig meget...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

NemoToft

Kære lille My  :'( En kæmpe kram skal du have for den utrolige flotte alder du opnåede  <3 Alle odsene for at blive en veteran var små, men du gjorde det. Du har altid været en sej ilder pige. Jeg ved hvordan Anne og Hessel sidder med smerte i hjerte og sind. Og savnet er forfærdeligt. Giv dine brødre en ordentlig krammer fra mig, Jeg savner stadig Nemo og Stitch. Jeg skal kun dreje mit hovedet ganske let til siden og kigge på væggen. Der hænger billedet af Nemo og Sticth. Og du var en tro kopi af min Nemo. Jeg græder tunge tårer.
Mange knus Dolly  <3 .