Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Noccalula Ferrets parringsplan 2012

Startet af CMS, 28. Februar 2012, kl. 13:20

Cille


the bird

puha, det lyder som en hård start
STORT TILLYKKE med de kære små <3

lussingen

Et kæmpe tillykke til både dig og Java <3 Sikke en debut du har fået som opdrætter.
Jeg glæder mig meget til at følge dette kuld <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

CMS

Alle hvalpene har det stadig godt, og Java virker super sød til at passe dem <3 Ved et hurtigt kig har vi 6 drenge og 4 piger. Jeg er rigtig lettet over, Java har det godt og ikke lader sig påvirke af gårsdagens drama.
Mange hilsner Christina

Barky

Super Java... <3 lille Hyperina... Jeg vil krydse for at det fortsætter i den gode retning!!

Jeg glæder mig til at komme og se de små pus.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Tænk jeg har virkelig svært ved at skrive noget, uden at blive temmeligt emotionel....men for fanden hvor klarede både Java, hvalpene og du det godt i går <3 og lille Hyper <3

Jeg krydser fingre for det hele kommer til at gå som det skal fra nu af :)

CMS

Ja - lille Hyper skal bare klare den sammen med sine søskende <3

Lige et par billeder


1 time før fødsel


Så var vi halvvejs


1 døgn gamle

Mange hilsner Christina

Barky

Smukke hvalpe!!! Meget.... lyserøde? :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

CitatMeget.... lyserøde?
Ja da. Hvad skulle de ellers være, nu når det er Christina der står bag  :P :P :P

FerretParadise

Citat fra: Barky Dato 17. April 2012, kl. 23:08
Smukke hvalpe!!! Meget.... lyserøde? :P
Og får Christina sin vilje, så forbliver de også lyserøde.  :)
Ann Hillerslev.

CMS

Citat fra: FerretParadise Dato 18. April 2012, kl. 09:01
Citat fra: Barky Dato 17. April 2012, kl. 23:08
Smukke hvalpe!!! Meget.... lyserøde? :P
Og får Christina sin vilje, så forbliver de også lyserøde.  :)

De skal være velkomne :P :P Vi sætter gang i ny trend her på Amager!
Mange hilsner Christina

CMS

Der er stadig liv, lyd og spræl i alle 10 hvalpe <3 Jeg fik vejet dem her til morgen. De ligger pænt mellem 8 og 13 g., og det er knap 2 døgn siden, den første kom til verden.


Hyper (pigen taget med kejsersnit) er den mindste. Hendes nakke ser fuldstændig normal ud, så væskeansamlingen er helt forsvundet af sig selv, hvilket jeg er rigtig glad for. Hun så lidt underlig/deform ud på nakken med den, men ja - det må også have været hårdt at sidde fast. Hendes sår på ryggen er rigtig pænt, og jeg bliver mere og mere sikker på, hun nok skal klare den. Hun er en lille fighter :love:
Mange hilsner Christina

englefugl

Det lyder rigtig godt :) Kæmpe tillykke med de kære små, og Java ligner bare den sødeste mor  <3

Julie


the bird

nøj hvor ser de dog dejlige ud <3 tror jeg skal bruge resten af aftenen på at forklare mig selv at jeg ikke skal have flere totter :lol: endnu engang et stort tillykke skal du og Java da have :)