Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Max ønsker nyt hjem

Startet af difo, 4. Juli 2012, kl. 20:36

difo

Det er med stor sorg at jeg må sætte max til salg

Min datter er bange for ham, da han bider hende
Han kan vist kun lide mig, han bider/napper alle andre, så den der køber ham skal være indstillet på at være tålmodig
Max er født den 19 maj 2011, han blev kastreret i og vaccineret i april i år

Prisen er ikke vigtig for mig, bare han får et godt og blivende hjem, for jeg elsker min lille isbjørn
FOTO af max kan ses på min tråd "min lille max"

Zopad

Er han albino? Er bare lidt svært a se på billedet  :-$
Apollo & Draco <3

difo

Ja og en skøn en af slagsen

rimif

Ved du om han kan sammen med andre ildere?

difo

Han går pt sammen med en anden ilder uden problemer

Eliza

Så må man da ikke håbe den anden ilder også kommer til at bide din datter (som det jo er normalt ildere gør) så den også skal blive kastebold ligesom max :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Zopad

Kunne oss være han lige pt var hos nogle andre ..så den anden fritte var en andens.. Ved det selvfølgelig Ikk  ;)
Apollo & Draco <3

difo

Nu er max jo på ingen måde en kastebold, men når max ser rødt hver gang han ser min datter, ja så er det ikke forsvarligt længere
Min anden ilder Felix har ALDRIG bidt nogen som helst - han slikker kun og ellers går han.

Jeg ville skam også ønske at jeg kunne beholde max, da jeg elsker ham til døde, men min datters sikkerhed kommer altså først

Eliza

Jeg vil jo bare mene at man må gå ud fra at en ilder bider når man køber den, for det gør langt de fleste på en eller anden måde. Nogle kan så aldrig finde på så meget som at nappe men synes nu der er langt imellem dem, da det jo er ilderens naturlige måde at lege på.

Derfor må det da have været i dine overvejelser at ildere og børn ikke altid går godt sammen men det betaler max jo så prisen for nu når han skal skifte hjem.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

difo

Max har idag fået et super godt og blivende hjem hos en meget kyndig mand med 2 andre ildere

Zopad

Apollo & Draco <3