Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Sidste hjem til 2 gamle ildere

Startet af agring, 30. Juli 2013, kl. 15:25

agring

Jeg har 2 ildere på hhv 6 og 7 år, en dreng og en pige, som jeg har købt gennem faurholts ildere i tidernes morgen.

Jeg skal til udlandet i 3 måneder, og flytter herefter nyt hjem. Har derfor ikke mulighed for at få dem tilbage. Tvivler også på de lever så længe, men man ved aldrig.

Jeg ville bare høre, om der var en der ville tage de to under deres tag. Jeg lægger 150 om måneden + 1000 til aflivning samt til diverse dyrlæge regninger.

De er begge to ramt af kræft i milten og lidt gigt i benene. Ellers er de meget friske og kælne begge to. Det er længe siden de har været med andre ildere end dem selv, så skal ikke kunne sige, hvordan de vil reagere. Eller om det er smart at give dem et nyt hjem overhovedet. Men hvis der er nogen, der vil være deres plejehjem, tror jeg vi alle tre ville være taknemmelige.

mvh
Bjørn Mortensen

Barky

Hvis det var mine ildere, havde jeg nok valgt at aflive dem sammen. I stedet for at sende dem videre til et nyt hjem med folk de ikke kender.
Og det siger jeg kun fordi at de begge har kræft og du ikke regner med at de overlever 3 mdr mere.

Hvis det var raske ildere, så ville jeg havde valgt noget andet.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Citat fra: Barky Dato 30. Juli 2013, kl. 17:59
Hvis det var mine ildere, havde jeg nok valgt at aflive dem sammen. I stedet for at sende dem videre til et nyt hjem med folk de ikke kender.
Og det siger jeg kun fordi at de begge har kræft og du ikke regner med at de overlever 3 mdr mere.

Hvis det var raske ildere, så ville jeg havde valgt noget andet.

Jeg er enig med Barky her. Synes det er det eneste rigtige for dine dyr

katja

er dersværre enig med de andre, det bedste er af lade dem sove ind, de er gamle, har kræft, og vil måske slet ikke kunne falde til i et nyt hjem, jeg ville give dem fred, så de ikke oplever det stress det følger med et nyt hjem,, lad dem sove ind, det fortjener de begge,
ejer af 7 dejlige trolde,