Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

FRITTEGALLERI!

Startet af MissCookie, 14. August 2013, kl. 11:23

MissCookie

Kiggede lige på bazoom og så at Natascha har søgt om et Frittegalleri :) Personligt er jeg selv helt vildt med den ide og håber der er andre der også er! Gå ind og stem så vi kan få et frittegalleri! :)

http://www.bazoom.com/dk/afventendecommunities/489-frittegalleri
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

KariN

Der var et ilder galleri for nogle år siden, men det blev nærmest ikke brugt og blev derfor lukket.

Personligt vil jeg hellere ruge forums som Ferretopia her, det er meget mere seriøst  og brugbart ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

MissCookie

Citat fra: KariN Dato 14. August 2013, kl. 11:54
Der var et ilder galleri for nogle år siden, men det blev nærmest ikke brugt og blev derfor lukket.

Personligt vil jeg hellere ruge forums som Ferretopia her, det er meget mere seriøst  og brugbart ;)

Ja jeg ved det, syntes jeg også :)
Men syntes bare det er så hyggeligt man kan oprette sine ildere! :D
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

AlisVolatPropiis

Jeg nægter at bruge dem -de kategoriserer ildere som gnavere -og den misforståelse har kostet nok ildere livet, uden Bazoom behøver bidrage til det bliver en landskendt kendsgerning.

MissCookie

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 14. August 2013, kl. 12:52
Jeg nægter at bruge dem -de kategoriserer ildere som gnavere -og den misforståelse har kostet nok ildere livet, uden Bazoom behøver bidrage til det bliver en landskendt kendsgerning.
Jeg tænker at hvis nogle af jer kloge ilder folk bliver admin så kan i jo styre det? :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3