Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sød og kærlig ilder søger nyt hjem

Startet af rixmus, 6. Maj 2014, kl. 11:49

rixmus

Hej alle,

Det er med sorg i hjertet, at jeg må finde et nyt hjem til min skønne pige Lua.
Vi måtte desværre sige farvel til vores dejlige gamle dreng og nu er Lua så alene, hun har altid været sammen med andre ildere, så derfor er hun kun tjent med at få et andet hjem hvor hun kan være sammen med sine artsfæller :-)
Derfor ser vi at hun kommer et sted hen hvor ejer har andre ildere og noget erfaring med disse dyr.

Vi fik Lua af en anden pige, hun er et sted mellem 2-3 år, passet med sine vacciner og hun er stereliseret og behandlet for øremider.
Hun er bare så kærlig og godmodig, har aldrig bidt nogen og er fyldt med narrestreger.
Hun er ret lille og har altid været det.

Da jeg ikke kan finde ud af at lægge billeder ind her, kan jeg sende billeder af hende på mobil eller mail - bare skriv til mig herinde :-)

Jeg håber næste ejer er villig til, at sende et billede af hende i ny og næ og at vi kan holde kontakten, da hun har en stor plads i mit hjerte og jeg vil selvfølgelig gerne følge med i hvordan hun har det...

Vi har et kæmpe bur der kan følge med hende hvis næste ejer ønsker det - det er i 3 etager og er ca. 2 meter højt og 1,5 m bredt. Billeder kan sendes.
Vi har også et dejligt udebur på hjul der kan følge med hende.
Legetøj, tæpper, senge, hængekøjer, foder ( IAMS ), godbidder og en masse andet følger også med.

Skriv endelig hvis der er spørgsmål.

CMS

Jeg tillader mig at sende denne videre til en bekendt :)
Mange hilsner Christina

rixmus

Vi tillader os at tage 1000 kr for hende, kun for at undgå useriøse købere.... Håber I forstår  :)

sofiatm


rixmus

Lige en prøve.... skal lige se om jeg kan finde ud af det med billeder :-)



Møghætte

Hvor er hun nuttet :) Hun kunne godt passe ind her xD ej :P Håber du finder en skønt hjem til hende :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

rixmus


Klemoc

og du vil have at hun kommer til at gå sammen med andre ildere?
Går også under navnet Steffen :)

rixmus

Jeg håber virkelig hun kan komme til, at gå sammen med andre ja... Hun har aldrig været vant til andet, så det ville være synd.

mettekristensen92


rixmus


CharlieogHolger

Wow, hvor er hun kær. o:
Hvis jeg ikke boede i København, ville jeg med glæde overtage hende, for hun ville passe godt ind mellem mine to hanner. <3  :)

patricia

Hejsa.
Har du fundet et hjem til hende??

mette11

Hvis hun er solgt - så prøv evt. at kontakte http://amazingferret.weebly.com/ og hør om hun har nogen ;) Det er også muligt at http://ferretsofmilkyway.dk/ har nogle store hvalpe til salg ;) Hvis du er på facebook, så hold øje på ilder-siderne der - der kommer også jævnligt ildere til salg ;)

Cille