Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

gulvtæppe

Startet af Metnil, 17. Maj 2009, kl. 23:07

Metnil

Hej allesammen :)

Ville lige høre, er der nogen af jer der har gultæppe i jeres bure?

Og ville gerne vide hvor mange der har/ikke har..

Jeg har det selv, men jeg overvejer at fjerne det, da de kradser det ret meget i udu Og har på fornemmelsen at det kan være derfor vi nogen gange høre nyseanfald derinde fra..

Lyder det som en idé?


Bawa

altså jeg har ingen gulvtæpper på i mine bure ..
og heller ikke nogen andre steder i lejligheden :P

Julie Stuhr

Vi har hverken gulvtæppe i bur eller lejlighed :P
Men putterne har sådan et hundetæppe fra Netto, og det er vist rigtigt hyggeligt at ligge på med tæpper over sig  :fnis:

Julie

jeg havde faktisk overvejet gulvtæppe i bunden af buret engang, da jeg mente det var for koldt for fusserne på totterne.. men jeg skiftede dog mening senere, dels fordi jeg fandt ud af, at når bare de har tæpper er det ikke noget problem, og dels fordi jeg kunne forestille mig at det kom til at lugte hvis dyrene ramte ved siden af bakken

Metnil

Hmm ja jeg tænkte også på at det må da være ubehageligt for dem uden gulvtæppe da de ellers skøjter rundt på det der plastic gulv, der nu engang er i bunden af bure..

Men det er ikk noget problem? ( De har 5 fleecetæpper, 2 hængekøjer, 1 stoftunnel der hænger, og 1 fleecekatteseng udover gulvtæppet..)

Bawa

kan du ikke bare putte nogle løse tæpper i bunden? eller sådan noget? :)
tror de vil prøve at grave gulvtæppet op .. men ved det ikke, for har aldrig prøvet det, hehe.

Julie

Citat fra: Metnil Dato 17. Maj 2009, kl. 23:39
Hmm ja jeg tænkte også på at det må da være ubehageligt for dem uden gulvtæppe da de ellers skøjter rundt på det der plastic gulv, der nu engang er i bunden af bure..

Men det er ikk noget problem? ( De har 5 fleecetæpper, 2 hængekøjer, 1 stoftunnel der hænger, og 1 fleecekatteseng udover gulvtæppet..)
overhovedet ikke. så længe der bare er en form for tæppe i bunden kan de sagtens klare sig :)