Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Tyske udstillinger

Startet af tzari, 13. November 2008, kl. 17:50

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: FerretParadise Dato 18. Oktober 2009, kl. 11:01
Er der slet ikke nogen der har en bil vi kan køre i sammen?
Jeg vil da super gerne ned til Gaby og Reinhard..

er det den i osnabruck du mener ??.... Jeg har sikkert nok en stor lånebil, men ingen chauffør  :nej:

FerretParadise

Ja det er den jeg mener. ;)
Måske der er nogen med et kørekort der vil med?
Ann Hillerslev.

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: FerretParadise Dato 18. Oktober 2009, kl. 11:48
Ja det er den jeg mener. ;)
Måske der er nogen med et kørekort der vil med?

ja kunne da nok tænkes. Nogen der ved om der overhovedet er flere ledige pladser ??

Black Diamond

iiih jeg ville gerne med på sådan en tur.. Men jeg har ikke kørekort heller.. så det nytter jo nok heller ikke så meget..

tzari

i har jo snart nok til et helt kørekort hold  :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie

Jeg håber på at få kørekort her til marts/april, og når det sker, skal der fandme køres på udstillinger :lol:

Line

Har både kortet og bilen, men det ligger utrolig dårligt af hvad jeg har tid og råd til. En anden god gang kan det være jeg tager af sted :)

Peewit

Citat fra: tzari Dato 18. Oktober 2009, kl. 18:42
i har jo snart nok til et helt kørekort hold  :P

Det kunne være de kunne finde en kørelære der vil give mængde rabat hvis de samler et hold selv...!
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Shamua

Hvor når er det i gerne vil afsted, og hvad vil det koste ca?.. jeg kan køre, vil gerne se en udstilling, hvordan det foregår og sådan..??

Vh. Marianne

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato 18. Oktober 2009, kl. 11:48
Ja det er den jeg mener. ;)
Måske der er nogen med et kørekort der vil med?

Jeg kan da godt køre hvis i har bil.? :)

Vh. Marianne

Line

Tror der er tale om denne: Osnabrück (ca 500 km fra fredericia) d. 14/11-09

Shamua

Der kan jeg godt, så hvis der er nogle der mangler chauffør så vil jeg med glæde køre..

Vh. Marianne

Malene

Så er listen blevet opdateret lidt :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lena og Peter

Vi er jo ved at blive godt bide af en gal udstilling... :lol:

Så vi tænkte på om der er nogle der ved om der kommer flere udstillinger i Tyskland i år???
Vi har kiggede på nettet/Google et par gange og det eneste vi kunne finde er de to udstillinger der var i går ( d. 30/1 )

Vi håber der er nogle der kan hjælpe...

cibatuchsi

der er rigtig mange udstillinger i tyskland. for at det ikke skal være løgn var der to i går dernede.
men da vi ikke tager på udstillinger dernede ved jeg ikk lige hvor mange der er udover at der er MANGE