Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Bytte bur

Startet af cmkh, 2. Marts 2010, kl. 13:40

PiaLyng

Cmkh - Hvis du lidt kreativ - så køb nogen tykke plader i silvan og skær dem ud så de passer i buret :) og lav så et hul så han kan komme op :D

Det har vi selv gjort - mest fordi vi havde tre hanner som ikke kunne med de andre (brunst) Så vi delte buret :) Men når de kan med de andre igen (når de snittet) Så laver vi bare nogen huller i pladerne så det passer med de kan komme op :D!

Ved ikke om det kunne være en idé :D

Bawa


cmkh

Citat fra: PiaLyng Dato  2. Marts 2010, kl. 21:23
Cmkh - Hvis du lidt kreativ - så køb nogen tykke plader i silvan og skær dem ud så de passer i buret :) og lav så et hul så han kan komme op :D

Det har vi selv gjort - mest fordi vi havde tre hanner som ikke kunne med de andre (brunst) Så vi delte buret :) Men når de kan med de andre igen (når de snittet) Så laver vi bare nogen huller i pladerne så det passer med de kan komme op :D!

Ved ikke om det kunne være en idé :D

Det var en god ide... Det harde jeg ikke selv tænkt på... det vil jeg prøve så...

Tråden lukket ind til jeg har prøvet at lave nye plader til buret

Malene

Hvis han render ude 24/7, hvad skal du så med et større bur? Du kan jo bare beholde det du har, have det åbent hele tiden, og sige til din udlejer at han er lukket inde i det :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.