Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Udendørs voliere

Startet af lille_jill, 25. Marts 2010, kl. 19:47

lille_jill

Jeg har siden 1994 være lovet, at få skuret oppe ved min mors sommerhus til beboelse. Nu ser det så endeligt ud til at blive noget og planen er, at det bliver klar i år. Jeg ønsker mig så, at der skal sættes et voliere op af den ene side og så laves en lem i væggen, så kræene selv kan løbe ind og ud som det passer dem.
Ved at der er nogen herinde som har voliere, så jeg ville sætte stor pris på, hvis i ville komme med nogen link til, hvordan jeres er lavet?
Er der nogen som har et udendørs bur, som er sammenhængende med et hus?

mette11

Der ligger billeder/beskrivelse af min udendørs løbegård her http://ilderkliken.dk/forum/viewtopic.php?f=30&t=7099&sid=99c38301b6be969b706646bde9dc7b1f
Der er så kommet flere ting i siden og sået græs (dog er der ikke meget græs der, da de har det med at grave for meget til at det vokser op overalt)...
Mine bor stadig indenfor, så jeg har ikke lavet adgang ind til derude og de har heller ikke et isoleret hus derude...men der er forhåbentligt lidt inspiration i det jeg har lavet... 8)

mette11


lille_jill

Så var det dig med det voliere :) var ikke helt sikker. Husker det godt  fra kliken, det er super fedt!

ninoberg

jeg har brugt en finmasket hundegård og så sat sådannoget gennemsigtigt tag platisk noget oven på :)