Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Rami sælges...

Startet af Agger, 23. September 2010, kl. 18:30

Line

det er da rigtigt at det er møg belastende at blive taget ved næsen, men burde din glæde ved dyret ikke kunne opveje at det fx ikke er bakketrænet? En ilder vil jo "altid" blive mere urenlig hos køber end sælger indtil den finder ud af hvordan tingene foregår det. Desuden vil en ilder også altid hapse lidt mere med tænderne til at starte med. Det handler vel i bund og grund om at dyret ikke ved hvor det har sin ejer henne.
Men hvordan kan du købe ham for 2000 kr hvis du ikke havde pengene til det? Er det ikke lidt mærkeligt? Og hvis du ikke havde de 2000kr dyret kostede, hvordan vil du så få råd til dyrlægen?

katja

Citat fra: jeanice Dato 23. Oktober 2010, kl. 13:36
Hej Katja den besked var til hende jeg købte Rami af vil sige ikke opdrætter som er dig men pigen du solgte Rami til kan du sende mig dit nr så jeg kan få kontaktet dig mangler stamtavlen da hun ikke har givet mig den med

ok det vil sige  han er avlet hos mig, solgt til hende i kbh, sogt til dig, og nu sælges han videre??

eller er det noget jeg ikke helt har fat i
ejer af 7 dejlige trolde,

mette11

Citatok det vil sige  han er avlet hos mig, solgt til hende i kbh, sogt til dig, og nu sælges han videre??

eller er det noget jeg ikke helt har fat i
Det har du desværre opfattet helt korrekt!! :( Det er derfor at nogen har skrevet noget som ikke er helt så pænt, mig selv iblandt!!

jeanice

Ja det har du ret i desværre jeg leder efter et nyt hjem til ham

katja

ok, har snakket i tlf med ejer, så alt er på det rene

jeg får lavet en ny tavle som så bliver sendt til ejer

er det nogle her inde der er interserret ham og køber ham, kan der hvis det ønskes sendes billeder at forældre , søskende osv,

håber der er en der vil give den lille gut et blivende hjem,
ejer af 7 dejlige trolde,

jeanice



Julie

[besked=Brugernavn]Tråden er ryddet. Hold tonen.. Igen skal jeg minde om, at det heller ikke giver credit at kalde en person for so[/besked]

Anne

Den her tråd giver absolut ingen mening efter den er ryddet. Fair nok at rydde en tråd, men det kunne da være super hvis der stadig var en sammenhæng i tråden bagefter.

Julie

Der er kun fjernet 3 indlæg. Det første indlæg var for at udhænge en anden person ved at kalde personen en masse grimme ting, fordi ilderen ikke var bakke- og bidetrænet da jeanice købte den, og jeanice mente hun var blevet taget ved næsen, da hun havde købt Rami for 2000,-.. De andre to indlæg var bare små reaktioner til dette indlæg..

Anne

ok, jamen kunne også godt gætte mig nogenlunde frem til handlingen, men tænkte bare et par steder og især et, wtf?? Måske jeg bare er overtræt. men det gav også lidt mere mening efter jeg også fandt den anden tråd om det.