Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

mørk pastel dreng

Startet af Naja0331, 9. Oktober 2010, kl. 13:53

Naja0331

Jeg bliver desværre nød til at "tynde" ud i mine totter, da jeg ikke har tid til dem mere pga. personligeårsager.

Han er en rigtig dejlig og stor basse, som næsten er 3 måneder gammel.
Jeg vil kalde farven for mørkpastel. da begge hans forældre er pastel.
Han har det dejligste sind, og elsker at lege og opdage nye ting. Han er bide og bakketrænet. Men da han stadig er hvalp så prøver han en af.
Han er ikke vaccineret endnu. men vil han blive i løbet af den her uge.
Pris. 1400,-



Naja0331

Han er vand til at bo undenfor, men vil sagtens kunne komme indenfor. Han vil også få et sundehedstjek hos dyrelægen.

SilverDragon

hvor ser han sød ud og lækker

Naja0331

Tak, det er han virkelig også. det er også med stor sorg, jeg sælger ham. Men han for bare ikke den opmærksomhed han fortjener.  :(

SilverDragon

Kan desværre ikke hjælpe, har en gamle ilder han som kun kan med den anden ilder dreng som vi har. de andre ildere han har mødt, har han slåses med

ThomasGorski

Det er jeg sgu ked af at hører naja. For han er sgu en sød dreng.
Men hvis det kan hjælpe lidt på humøret. Så har hans søster tulle det fremragende  :)

Charlotte

Thomas > Jeg har hans anden søster (neutral) der nu hedder Snickers og deres mor Freja (hun er ved at ændre navn da jeg har haft en hun der hed Freja og jeg går ikke ind for navne-genbrug). Ville lige skrive det så du ved hvor de er.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

MicheleL

Hej :)

Er han kommet i et nyt hjem?