Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

endnu en ilder gives væk

Startet af metalfreaky, 8. Marts 2011, kl. 19:44


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hmm mærkeligt hun har 4 forskellige annóncer på med den alle med forskellige priser!

MulleMille


Ja, lidt synd nogen ikke allerede har taget ham... At det skal komme til bortgivning er skidt synes jeg. Man skal aldrig give dyr væk efter min mening.. Men håber virkelig hun finder et rigtig godt hjem til det lille kræ :)

Anne

jeg synes sagtens man kan give dyr væk, hvis det er til et godt hjem. Faktisk synes jeg det er den bedste måde at sørge for at dyret ender et godt sted. Forskellen er så bare at jeg kun ville give væk til folk jeg kendte godt.

PiaLyng

heller gi det væk - end at lade dyret sidde og "rådne" op i sit bur :).

MulleMille


helt enig i at det er bedre det kommer væk en bare sidder der og keder sig. Men når man siger et godt hjem, og så kan man jo aldrig være sikker. Jeg ville også godt kunne give et dyr væk til en jeg kendte. Men ikke en fremmed fra Gul&Gratis. Håber aldrig det kommer dertil! Jeg ville ikke kunne undvære mine kræ. Men har selv taget imod kaniner, katte osv. fra folk. Den sidste vi hentede kat hos var vi oppe og besøge og tog hjem og tænkte over det. Vi havde tilbudt hun kunne komme ud og se hvor vi boede, og sådan. Ville hun ikke. Katten skulle bare væk. Vi hentede den så ved hendes dør. Hun havde haft den fra killing og da vi hentede ham var han 2 år gammel. Synes alligevel det er utrolig, og ville jeg aldrig selv kunne. Ville hellere ikke kunne give Amalie væk selvom jeg ikke har haft hende særlig længe, hun er jo allerede i mit hjerte...

metalfreaky

Vil bare lige sige, det ikke er mig som bortgiver den, jeg fandt bare annoncen, og tænkte der måske var nogen der kunne tage den lille skat, jeg har desværre ikke selv plads til flere:S

og ja lyder lidt mærkeligt bortgiveren har forskellig annoncer på den:S

Eliza

Man er da ikke meget mere sikker på at den får et godt hjem bare fordi nogle giver penge for den, det kan lige så godt være et skidt hjem.

Håber nogle kan tage den lille stakkel..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stephanie

Citat fra: Eliza Dato  9. Marts 2011, kl. 12:25
Man er da ikke meget mere sikker på at den får et godt hjem bare fordi nogle giver penge for den, det kan lige så godt være et skidt hjem.

Håber nogle kan tage den lille stakkel..

Nej, det er rigtigt at man ikke er garanteret et godt hjem bare fordi den koster penge, men man undgår på den måde de typer der ser en annonce og ser de er gratis og beslutter impulst at få den hjem uden at have sat sig det mindste ind i hvad det er for et dyr.

Når de koster penge så tror jeg at der måske er lidt mindre impuls køb i det.

Selv kunne jeg aldrig finde på at kræve penge hvis mine kom til et hjem jeg kendte og som havde ildere i forvejen (eller havde haft ildere) Er det nogen uden ildere ville jeg aldrig gøre det gratis.

Men heldigvis er det ikke noget jeg behøver at beslutte da jeg aldrig kommer af med mine kræ :D

Anne

jeg kan godt se det med impulskøb, men omvendt er der tit en erfaren der godt vil tage ansvaret for den hvis den er gratis. Selv ville jeg godt hente sådan en ilder og sørge for at få den videre. I bund og grund handler det jo også om hvorvidt de bare giver den ti lhvem som helst, eller om de håber at få mange henvendelser så de kan vælge den bedste.