Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

3 + 1 tot søger nyt hjem... HASTER!

Startet af katja74, 1. September 2011, kl. 20:14

katja74

Min elskede veninde, har desværre ramt depressions muren... og har det mildest talt af H...... til, svært ved at overskue sig selv  :´(

I samråd med hende selv, hendes familie og hendes psykolog, er det besluttet at hun ikke kan beholde sine dejlige fritter. De kommer ik ud den tid de skal, de bliver ik leget med den tid de skal og de har "glemt"  noget af deres bakke- og bidetræning, da min veninde ikke har magtet det, selv om hun VIRKELIG gerne har ville det,  den sidste 1-1½ måned.

Derfor søger de 4 totter nu nye BLIVENDE hjem.

Cookie, Malavi og Dellaware er søskende (fra samme kuld), de er alle vildt farvet, går i samme bur/flok & er alle 3 chippet.
De er født d. 8.6.2010 og er fra Hartmanns ilder opdræt, og er købt med kontrakt, opdrætter er oplyst pr. mail d. 1.9.2011 at de søger nyt hjem, grundet de oplysninger omtalt her.
De er nogle frække søskende, der napper i leg og elsker at "smage" på tæer... de mangler li en smule opdragelse, da der er blevet slækket lidt på det, den sidste 1-1½ mdr. Ellers er de søde og når krudten er ræset af, godt kan lide at kysse og putte.

Der indgås en overdragelses kontrakt mellem min veninde (& evt. opdrætter hvis denne stiller sig behjælpelig) og ny ejer, og alle 3 dyr SKAL neutraliseres når de kommer i løb/brunst næste gang, kvittering for dette sendes til opdrætter.

Dellaware er vaccineret sidst d. 18.8.10 og har fået implantat 26.1.2011
Malavi & Cookie er vaccineret sidst d. 18.8.10 og har fået implantat 3.2.2011



Pris for dem er 1500, med tæpper,3  bakker, legetøj, krystaller & foder (sidste 2 ting til ca. 1 uge)
Pris med bur, ovenstående ting , madskåle og vandflaske kr. 2500

(det er kun det ene bur)

Smukke, er en lille petit blaze pige fra hjemmeopdræt, født d. 24.5.09
Hun har haft en lidt svær tid med sig selv det sidste ¾ - 1 år, og fungerer ikke godt med andre fritter, da hun er bange for dem.. og skriger når de nærmer sig hende.
Hun går derfor i bur alene... men virker ikke som om hun mistrives ved dette, så hun ville godt kunne komme til et hjem hvor der ikke er andre fritter.
Hun er en kælen og fræk pige, der både er bide og bakke trænet.
Hun er vaccineret sidst d. 16.9.2010 og har samtidig fået implantat.
Der medfølger bur, køjer, tæpper, bakke , legetøj, krystaller & foder med (sidste 2 til ca. 1 uge).

Prisen for smukke er500 kr



(transportkassen følger ikke med, da det er min ;) )

Al kontakt og formidling forgår gennem mig, da hun ikke selv kan overskue det.
Kh

Katja

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Dyrenørden

Åh. Håber virkeligt der er nogen der kan tage dem. De ser dejlige ud!

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Nicoline


katja74

Citat fra: Nicoline Dato  1. September 2011, kl. 20:36
Hvor bor de små totter henne ??  :)

De er her hjemme fra i weekenden af (i Ishøj), indtil jeg finder et nyt og dejligt hjem til dem  :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Nicoline

okay, håber at i/du finder et godt hjem til dem  :)

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Nicoline

koster Smukke 500,- inkl bur osv, eller er det prisen kun for hende ?? :)

Barky

Citat fra: Nicoline Dato  1. September 2011, kl. 21:27
koster Smukke 500,- inkl bur osv, eller er det prisen kun for hende ?? :)

Nicoline - husk nu på hvad du skrev i den anden tråd.. Det haster ikke for dig at få en ilder. Du skal give dig selv tid til at lære mere om dem, før du skriver og spørger på en ilder selvsamme aften.. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

mht dem fra harmanns ilderopdræt, så går jeg ud fra at kontrakten siger at ny køber SKAL være inforstået med deres kontrakt, og desuden har de vel ret til at købe ilderne tilbage hvis de vil? Jeg mener bare at man kan jo ikke bare sende en mail og regne med at hvis de ikke svarer indenfor 5 minutter så er de ligeglade.

Nu kan jeg jo ikke vide hvor meget de er med i det og om jeg mistolker, men jeg mener bare at i forhold til ny ejer er det en god ting at have styr på det, så denne ikke ender som en lus mellem 2 negle midt i et kontraktbrud.

Nicoline

jeg kan skam godt huske vad jeg skrev, men jeg er sammen med min veninde og hendes storesøter, og det er min veninde's storesøster jeg skulle spørge for, ved godt at det lyder som en dårlig undskyldning, men det er det ikke  :)

Barky

Citat fra: Nicoline Dato  1. September 2011, kl. 22:18
jeg kan skam godt huske vad jeg skrev, men jeg er sammen med min veninde og hendes storesøter, og det er min veninde's storesøster jeg skulle spørge for, ved godt at det lyder som en dårlig undskyldning, men det er det ikke  :)

Okay... Jeg ville bare tjekke... :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia


Amazing Ferret

Var Smukke ikke din ilder Katja?
Synes da jeg kan huske du havde sat hende til salg engang, men så valgte du at beholde hende :S

Masa

Er det muligt at kun købe de to store bure uden ilderne?