Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ildersengetøj

Startet af Mewz, 29. Oktober 2011, kl. 18:43

Mewz

Hvor køber I det henne?

Jeg plejer at købe store sæt på Ebay, med køjer og huler - men kan bare overhovedet ikke finde noget i nogenlunde pæne farver. Jeg er så træt af, at dyretilbehør skal have sådan nogle sindssyge farver og mønstre.  :@

Man kan selvfølgelig få det customlavet, men så er det også dét dyrere. Jeg overvejer næsten at sætte mig til maskinen selv, selvom det ville være lidt synd for Julius at få hjemmelavet ragelse.

Jeg vil bare have noget sort eller mørkeblåt. Suk. Hvor køber I sengetøj henne? Eller laver I det selv? Og har I i så fald nogle gode guides til det?
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Malene

Jeg har ikke så mange hængekøjer, men dem jeg har, er nogle jeg selv har lavet og nogle jeg har fået på udstillinger.
Senge har jeg købt ved FerretLove på udstillinger, vundet og en enkelt er købt i Maxi Zoo.

Har du prøvet at kigge på http://lux-shoppen.dk/ og http://petpile.dk/ ?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Mewz

Jah, jeg har kigget - og det er så fine ting - men igen er farverne lige lidt for friske. ;-)

Tak for links, dog!
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Mimse-mia

Anbefaler ikke Petpile... Kender flere der har haft bøvl med hende (de ikke fik de ønskede vare)
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

KittAnderson

Jeg anbefaler petpile.
Jeg har altid været fuldt tilfreds med deres tilbehør.
Den første ilderkøje jeg fik holder endnu og er fra petpile!
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Anne

#5
Jeg tror ikke petpile kører så stabilt mere. Jeg anbefalede dem til en veninde for et års tid siden, men det var næsten lige da de lukkede ned. Efter de åbnede igen bestilte hun så hos dem og hun fik aldrig sin vare og først med en hel masse besvær og lang tid sine penge retur.

produkternes kvalitet fejler ikke noget, men det gør "firmaets" troværdighed, og jeg er i hvert fald færdig med at anbefale dem. Vil man købe fra petpile så gør det på en udstilling i deres stand - hvis de da ellers møder op.

Men LUX shoppen kan jeg godt anbefale og ellers så syr jeg også gerne selv på bestilling og det er der også andre der gør, så er det jo tit lidt billigere end butikkerne.

KittAnderson

Jeg har købt mine produkter brugt hos private, eller til udstilling hvor man fik varerne med med det samme :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Malene

Citat fra: Mewz Dato 29. Oktober 2011, kl. 18:55
Jah, jeg har kigget - og det er så fine ting - men igen er farverne lige lidt for friske. ;-)

Tak for links, dog!
På LUX Shoppen kan du jo selv vælge farverne, og der er da både sort og mørkeblå :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg syr selv! Det er billigt, nemt, hyggeligt og dyrene elsker det! Og nå ja så passer det perfekt i mine bure...

Vil heller ikke anbefale petpile da det ikke kører godt mere.. Plus at jeg ike vil støtte nogle der kopierer deres varer fra nogle som sælger kun for at støøtte et redningscenter for ildere! Det sys jeg er noget svineri!

Mewz

Hvordan er kvaliteten fra Lux? Synes køjerne ser ret tynde ud.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Dyrenørden

Mewz: Jeg købte nogen stykker derfra på et tidspunkt og det er meget tynde køjer og ikke ret holdbare. Jeg vil hvertfald ikke købe køjer der igen

KariN

#11
Jeg køber hos min private sengetøjs-pusher (Anne) :lol:

Så kan jeg nemlig få det i lige de størrelser jeg syns er gode til mine dyr og i fleece stof som mine dyr elsker :)

Hvis jeg selv kunne sy, ville jeg klart gøre det, men jeg har erfaret at det ikke er noget jeg skal gøre mig i :lol
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stephanie

Citat fra: Mewz Dato 31. Oktober 2011, kl. 12:09
Hvordan er kvaliteten fra Lux? Synes køjerne ser ret tynde ud.

Jeg kender ikke til deres hængekøjer.

Men vandt på lotteri en sovepose fra dem i bævernylon og plys. Den er godt nok turkis og hidsig grøn indeni, men det er mine dyrs absolutte favorit sovepose. Og med den kvalitet som materialerne er i så kommer den til at holde længe.

PiaLyng

Mine elsker VIP serien fra LUX.. Selvom de ofte river det der "teddy fleece" eller hvad det hedder istykker efter et styk tid.. Men nogen køjer jeg købte for 1½ år siden holder sq endnu - dog uden det "teddy" noget xD..

Petpile har jeg hørt en del have problemer med - så hende ville jeg kun købe af hvis man kan mødes med hende på udstillinger :)..

Derudover er der jo ferret couture eller sådan?

Anne

Det jeg har haft igennem hænderne fra LUX har været fin kvalitet, og det samme med petpile, selv om jeg ikek anbefaler sidstnævnte grundet de ting der allerede er nævnt.