Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Skillerum/opdeling af ilderværelse

Startet af Dyrenørden, 27. Juni 2012, kl. 15:09

Dyrenørden

Da jeg skal passe ildere et par gange i løbet af sommeren skal jeg have delt mit ilder værelse op i flere rum..
Men jeg har ingen ide om hvordan, hva der er bedst osv. så søger gode råd og evt. billeder af jeres egne skillerum.
Køber noget sponplade, men hvad skal jeg bruge af beslag osv? Jeg vil gerne kunne tage sponpladerne væk igen når der kun er et hold dyr hvordan grejer jeg den bedst?
Håber der sidder nogen handy ilderfolk derude for det er jeg absolut ikke, så gode råd modtages med kyshånd :D

Eliza

Nu ved jeg ikke hvor stort rummet er, men til vores dør købte vi nogle skinner, hvor man kunne køre en plade ned i. Ved ikke om det kan lade sig gøre.

Skal også selv have fundet på en løsning, for vi vil også godt have mulighed for at dele vores rum op. Pt bliver det lidt alternativt med en plade der bliver holdt fast af nogle tunge malerspande  :lol:

Håber nogle har et godt forslag?

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dyrenørden

Citat fra: Eliza Dato 27. Juni 2012, kl. 17:10
Nu ved jeg ikke hvor stort rummet er, men til vores dør købte vi nogle skinner, hvor man kunne køre en plade ned i. Ved ikke om det kan lade sig gøre.

Skal også selv have fundet på en løsning, for vi vil også godt have mulighed for at dele vores rum op. Pt bliver det lidt alternativt med en plade der bliver holdt fast af nogle tunge malerspande  :lol:

Håber nogle har et godt forslag?

Lyder som de skinner jeg også har haft lidt i tankerne :)
Paya kommer som regel forbi ligegyldigt hvilke tunge ting jeg stiller for eller bag en Marshall løbegåd for at dele et rum op, enten får en mast sig forbi eller så finder hun en måde at komme over ;) Hun er stædigheden selv!

Eliza

Jeg vil også kunne sætte en kommode på den ene side, så der kun skal spande på den anden og så bliver det en træplade... men det er jo slet ikke holdbart
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cille

Mange af mine løbegårde i kælderen er jo lavet af "skabe/borde" ,men så er pladen skruet fast i skabet eller bordet og så har jeg jo lavet låger