Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Kraftig vaskemiddel?

Startet af Zopad, 24. August 2012, kl. 18:54

Zopad

Er der nogen der har et ynglings middel til a vaske gulv, bur osv som fjerner lugt a tis og afføring så ilderne Ikk kan lugte de har gjort det der og gør det der igen?? Jeg bruger selv rodalon men føler bare Ikk det er kraftig nok   :(
Det skal så oss være noget man kan bruge på trægulve ..  :X jeg vasker normalt gulv med brun sæbe blandet op med vand så det får en beskyttende hinde så der forhåbentlig Ikk er for meget der trænger ned i gulvet ..
Apollo & Draco <3

Beate

Vi har ubehandlet tregulv, og har selv brugt brun sæbe. Gik over til rodalon, og som dig følte jeg også at det ikke var "kraftig" nok.
Nå med valpe i hus, har jeg måtte gi efter for presset og har købt Cilit Bang, selv om jeg er en stor motstander af det :P hader reklamene...men det funker!
Du kan spraye det rett på, og de har variant også til gulv. Sæbesponer er også gode. Vasker også med brun sæbe av og til så gulvet ikke dør fra os.
Ellers bruger jeg Vanish med ekstra hygjene pulver til tæpper og lignende.

Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Zopad

Troede bare det var for  kræftigt til trægulv  :S men dejligt så skal jeg da lige ude og ha købt mig noget  :D tak :)
Apollo & Draco <3

Dark Crystal Ferret

Vi bruger også Cillit Bang. Det virker helt fantastisk syndes vi. Man skal bare lade det virke lidt, og så tørre over efterfølgene, så er pletterne væk.
Så det kan jeg varmt anbefale

Zopad

Wauw har virkelig fået et HELT rent gulv nu og det dufter oss godt  :dans: cillit bang er virkelig fantastisk (selvom det er nogle åndsvage reklamer)  :fnis: så tak skal i ha for hjælpen :)
Apollo & Draco <3

SofieLykke

Herhjemme vasker jeg vores trægulv i (salmiak et eller andet) Det fjerner alt lugten fra gulvet. - Jeg vasker buret i klorin eller rodhalon.

Julie

Citat fra: SofieLykke Dato  9. Januar 2013, kl. 20:25
Herhjemme vasker jeg vores trægulv i (salmiak et eller andet) Det fjerner alt lugten fra gulvet. - Jeg vasker buret i klorin eller rodhalon.
Salmiakspiritus, ikk? Og så blandet op med vand.. Det er noget krads noget, men møg effektivt, kan få dig til at hoste som asmatiker og få dit ansigt til at ligne en hønserøv.. Men det virker.. Man skal bare lige være lige obs på at ikke alt træ holder til det, da salmiakspiritussen kan give misfarvninger ;)