Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

katte "grus"

Startet af katja74, 28. August 2012, kl. 20:30

katja74

Normalt bruger vi krystaller i vores bakker, men da vores hund æder de krystaller der ryger ved siden af... har vi måtte finde en ny løsning (hunden har medfødt nedsat lever funktion, og er på speciel kost).
I dag var vi så i MaxiZoo i Tåstrup og faldt over den her:



Den er lavet på majs/majsplanten... så der sker ikke lige så meget ved hunden æder det, frem for krystallerne. Ud over det, kan det jo tænkes at Emil`s pote problem skyldes allergi, og det kan jo være det er fra krystallerne.... så måske vi med det her produkt får en win win situation, om ik andet så på helbreds siden.  ;)

Det støvede stortset ik da jeg hældte det op i spanden, og jeg er spændt på hvordan det er i suge evne, duft og drøjte.

Er der nogen af Jer der har erfaringer med dette produkt??
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

lille_jill

Jeg syntes altså stadig at det ligner det grus Chucky engang spiste.

Anne

Et det ikke det julia bruger?

Sølvsten

Jeg har brugt det. Synes faktisk det er super godt. Måtte dog opgive at bruge det igen da alle totterne synes det var det bedste legetøj ever.

katja74

Citat fra: Sølvsten Dato 29. August 2012, kl. 07:01
Jeg har brugt det. Synes faktisk det er super godt. Måtte dog opgive at bruge det igen da alle totterne synes det var det bedste legetøj ever.

Anton har også gravet stort set det hele ud i bunden og ud gennem buret.. så mit køkkengulv nu ligner en majs mark  :dans:
Men det har de nu også gjort, engang imellem, når der er bundskiftet med krystaller... så tror og håber på.. at det her godt kan overtage krystallernes plads ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

HSS

har hørt om produktet... og hørt at selv katte syns det er fedt at lege med... så hvor det som sådan er kan man jo diskutere... griner...
men håber det hjælper på hundens mave.. selvom køkkenet er blevet til en majsmark...  :fnis:

Barky

Jeg bruger også grus lavet på majs (bare den slags der hedder Worlds best cat litter).

Og JEG ELSKER DET!!!!!!!! På alle måder! Det kan lige skylles ud i toilettet, de må æde alt det de vil, det lugter ikke af noget bestemt, det er også sjovt at grine af ildere der har gravet i det og ligner spøgelser i hovedet..... Jeg ELSKER det bare SÅ meget!!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia