Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Træning

Startet af Nix1999, 17. September 2012, kl. 20:24

Nix1999

Bare et lille spørgsmål, er der nogen der har nogen gode ideer til nogen tricks man kan øve? :D
Håber i kan komme med en masse gode forslag.

Volmer

Lily kan sidde på bagben, dreje rundt (

Shamua

Rul rundt, kravle op i skød, komme når man kalder, stå på bagben, gå på bagben... :)

Vh. Marianne

lille_jill

Det er det eneste jeg har held med hver gang:
ilder tricks

Den er 2-3 år gammel den video og har ikke kunnet lære ham andet. Tilgengæld har jeg en ilder der manisk gennemgår de 3 tricks hvis man sætter sig på gulvet med en godbidspose :lol:

englefugl

nuuurgh  <3 Hvor er han dygtig :D

Miss-Bjerregaard

Jeg ville mega gerne lære mine ildere nogen tricks. Har bare ikke lige luret hvordan man skal lære dem de tricks man gerne vil have :) Liam har lært at komme når man kalder, men det er som om han er gået lidt fra det igen. :( Men han kan stadig sidde på bagbenene

Så må hjem og træne! Hvad er det nemmeste trick at lære dem?
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Shamua

Elsker den video Jill :D

Jeg synes det nemmeste er bagben, derefter rul :) ....

Nu vil jeg gå i gang med den der "hop over arm" .. Det er niiiice :D

Vh. Marianne

Shamua

#7
Forresten, så kender jeg også en ilder der kan spille død. Ejeren former hånden som en pistol, og så skyder hun ham på siden af hovedet. Når hun så siger bang, ligger han sig ned på siden :fnis:
... Lidt grotesk måske, men det er da aktivering :D

Vh. Marianne

Miss-Bjerregaard

Det lyder total underligt at sige at det lyder fedt. Men så har man da været god til at træne dem.. Jeg har så meget lyst til at gå hjem og træne dem.

Virker klikkere på de dejlige ilder bamser eller? :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Eliza

Det virker rigtig godt med klikkertræning :) men man kan jo også træne alle dyr med den metode og den er super god da det er positiv forstærkning :) så man kan også lære dem ikke at gøre ting på den måde.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Nix1999

Tak for alle de gode ideer og foreslag :)

lille_jill

Citat fra: Shamua Dato 18. September 2012, kl. 12:38
Elsker den video Jill :D

Jeg synes det nemmeste er bagben, derefter rul :) ....

Nu vil jeg gå i gang med den der "hop over arm" .. Det er niiiice :D

Tak :)
Tror det er individuelt, hvad de finder nemmest. Fx vil Chucky helst falde i søvn når han skal hoppe over arm, hvor Amina springer rigtigt flot. Omvendt så står Chucky stabilt på bagbenene og endda ret længe, hvor Amina falder bagover i en bizar vinkel, hvis hun skal holde mere end et par sekunder  >:|

Miss-Bjerregaard

Yay prøvede lige at lave tricks med 2 af totterne igår :) Basse rullede rundt i første forsøg og kunne så ikke se meningen med det efter det. Så fortsætter det gode arbjede. Da jeg ville lære min lille sports fritte og hoppe over arm, valgte han så at lægge sig oven på min arm.. Flot Lamse!! :D Men vi øver.
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Kiddo

vi har lært Ebi komme når man kalder på hende, og så er hun super god til at stå på bagben  :dans:
jeg øver lige pt at hun skal have sele på, uden at prøve at sno sig ud af den, og syntes den er træls og mor er dum.

Og efter jeg så videoen med den lidt for awesomme fritte, så øver vi i at hoppe over arm også.
Rul må komme lidt senere :D

jeg bliver bare så fascineret af hvor intelligente fritter er  8)
Your problem is you think your problem is your problem

rimif

Min Gabi kan nogle små ting, her er 2 af dem.
http://ferretopia.eu/index.php?topic=6522.0

Så kan han hoppe over armen også og rulle rundt (på gode dage, puha det er hårdt)
Gohan er ved at lære at sitte op, men han er lidt for glad så tålmodigheden er svære at finde så han kører lidt rundt, men det skal nok komme, og så går vi videre med det andet