Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Julefrittevitten 2013

Startet af stjernehuset, 2. April 2013, kl. 19:58

stjernehuset

#45
Så er det ved at være sidste frist for indsendelse af oplysninger på de reserverede pladser.

Mange hilsner
Julefrittevitten
Sussie

SaschaDJensen

Citat fra: SaschaDJensen Dato 27. August 2013, kl. 16:26
Jeg kommer med alle mine.

Rolf / Senior / vildfarvet / viril/implantat

Kahlua / Senior / mørk vildfarvet / tæve/implantat

Bull / Junior / Pastel / Viril

Har lige nogle tilføjelser og rettelser.
Bull skal rykkes i chokolade klassen i stedet for

Og har nu en ekstra at tage med som følgene er .....

Ra (Maximus) / Junior / Albino / Viril

Sølvsten

Tusind tak for en hyggelig udstilling. Synes arrangørerne havde lavet et kæmpe arbejde for at vi kunne hygge os


katjap

Tak for en super god dag!!!
Er der nogen der er kommet til at tage dommer skema for ilder nr 48 ved en fejl? Mangler det nemlig :)

mette11

Jeg vil også godt rose udstillingen. Jeg synes at det var en rigtig god dag.
Det var min første udstilling i et helt år og jeg er glad for at være tilbage igen  :P Jeg syntes at lokalet er perfekt til formålet, da der er masser af plads til alle, gode toiletforhold, masser af parkeringsmuligheder og en cafe med gode åbningstider og ordentlig mad.
Selve arrangementet syntes jeg forløb rigtig godt og jeg har kun ros til arrangørerne og hjælperne. At dommerne ikke kunne se hvor fantastisk og smukke alle mine dyr er, er jo en anden sag  :P :P :P

Lotteriet var fyldt med rigtig mange lækre præmier - desværre vandt jeg ikke en skid af dem som jeg ville have.

Jeg var faktisk glad for at der ikke blev uddelt nogle "veninde-priser" eller "slikke-røv-priser". Jeg har oplevet en del af disse gennem tiden og ja - folk må sgu selv om det, men jeg kan bare godt blive lidt træt af det og bliver mere glad for at se en pris uddelt til en ilder/ejer som uddeleren faktisk ikke kender, da dette bare virker meget mere reelt for mig. At give hjælpere gaver er helt fint, for de yder jo netop en indsats på dagen som alle kan se og forholde sig til.

Det eneste som jeg er lidt ked af og som jeg syntes der måske kunne gøres anderledes er at der efter min mening er for stor variation af størrelserne på klasserne (det er jo så fordi at der bare er mange flere vildtfarvede ildere end der er ildere i andre farver) og det er lidt synd at det er så svært for en vildtfarvet ilder at placere sig i forhold til fex. en silver. Nogle klasser var der 20+ ildere i med hver 4-5 placeringer og andre klasser var der 5 ildere i, med 3 placeringer. Jeg kunne måske godt tænke mig en opdeling af de meget store klasser - måske i lys og mørk vildtfarvet. Dels fordi at der er rigtig mange dyr og dels fordi at nogle dommere har det med at foretrække den ene type frem for den anden og det er lidt synd for dem som på forhånd er dårligere stillet udelukkende pga. deres farve.

stjernehuset

Jeg er rigtigt glad for at I har haft en dejlig dag og at der var tilfredshed med lotteriet.
Mette, du har fuldstændig ret i at det er nemmere at opnå placering i de klasser som der ikke er så meget i, fordi der forholdsmæssigt uddeles flere rosetter.
En opdeling af klasser er det da noget som jeg vil kigge på til næste år. Om det så bliver i mørk/lys vildtfarvet eller der bliver givet flere rosetter, det må jeg kigge på, men jeg kunne forestille mig at det nok ender med at blive begge dele.