Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

De 4 banditter fylder 2 år

Startet af lussingen, 25. April 2013, kl. 10:02

lussingen

Tiden flyver og den går alt for stærkt!!! I dag fylder vores 4 banditter Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow 2 år.
Der er sket så meget det sidste år. Vi er gået fra 9 ildere til 4. De 3 gamle faldt fra i sommers, og de to små hvalpe måtte vi desværre af med igen, da I ikke kunne sammenføres med dem.

Kære Ilderbørn <3
I er en helt unik flok. I er 4 individuelle størrelser, og alligevel er i en enhed i fuldstændig symbiose. Jeg har Jer mistænkt for, at i kan telepatere med jeres tanker, for nogle gange handler I altså på en måde, som vi ikke lige havde set komme :lol: I er kærlige, hengivne og søde overfor hinanden, men Gud nåde og trøste hvis I møder andre ildere,  når I er i flok. Så skal de bare DØ.
Over for os, jeres madfamilie, er I de mest kærlige og blide dyr. I har hver Jeres personlighed, men ens for Jer alle er, at I elsker mennesker. Bølle-Barlow har dog en helt særlig måde at vise det på :fnis:

Stunning Sundance Kid of FerretParadise:

Du er så mild og god en dreng. Jeg er ked af at du er syg her på din fødselsdag, men heldigvis er du i bedring. Du bringer os mange smil og grin i vores hverdag. Du er rolig, mild og glad, og laver kun ballade, hvis dine søskende har hevet dig med på legen. Du giver kysser til alle du møder og du elsker at lege samt at putte <3

Hunky Jackson McKoy of FerretParadise:

Du er vores følsomme dreng. Ind i mellem synes du, at verden bliver et meget farligt sted at opholde sig, og så søger du tryghed under kommoden. Du elsker især din madfar og venter troligt på at han skal komme hjem fra arbejde. Ligesom dine søskende er du meget kærlig og mild og du uddeler også gerne kys. Du elsker, når I får rent sengetøj, så går du helt i selvsving og springer rundt på stive ben og båtter højlydt <3

Foxy Kissin´Kate (bølle) Barlow of FerretParadise:

Du er virkelig en ilderpige i særklasse :lol: Du er noget af en kælling og har din helt egen mening om tingene!! Du er som sådan temmelig glad for mennesker, men du har også en kæmpe lyst til liiiiiige at skulle smage på dem :fnis: Du har den største personlighed, vi nogensinde har set hos en ilder. Du er skide skråt ligeglad med, hvad andre vil have dig til, du bestemmer selv. Dog har jeg fundet ud af, at omvendt pædagogik virker på dig.... Hvis du bider mig i mine knoer, så kysser jeg dig ovenpå hovedet  og så slipper du igen, fjollede tøs <3

Handsome Butch Cassidy of FerretParadise:

Du er vores drillepind :fnis: Du elsker at drille gæsterne der kommer herhjemme. Hvis du kan få dem til at steppe rundt mens de hviner lidt, så har du haft en kongedag. Du er ligesom dine søskende meget blid og kærlig. Du har din Far-Fires drillegen og vi elsker dig for det. Du elsker at lege, og gerne voldsomt, så render du rundt og båtter og kan næsten ikke stoppe igen.

I dag når jeg kommer hjem fra arbejde, skal vi rigtig hygge. I skal have gave og ilderlagkage, og så skal der ellers leges :dans:
Kære søde dyrebørn, vi elsker Jer. Stort tillykke med dagen <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

CMS

Kæmpe stort tillykke med de 4 banditter! :) Jeg er sikker på, de nok skal gå en fantastisk dag med masser af forkælelse fra hele familien!

Især et kæmpe kys til Cassedissen, som du jo ved, jeg har haft et særligt bånd til lææænge <3
Mange hilsner Christina

Shamua

Stort tillykke med de søde og meget smukke banditter :D

Vh. Marianne

Miliah

Stort tillykke med de 4 banditter :)

KariN

Strot tillykke med jeres fire smukke ilder-børn :D

jeg er sikker på at de får en fantastisk dag med en masse forkælelse :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Tillykke med dem alle - jeg glæder mig til at se billeder af årets kage  ;)

lille_jill

Tillykke med dem :) Så fine de er <3

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Eliza

KÆMPE TILLYKKE mine dejlige søskende, håber I bliver lige så forkælet som jeg gør her hos min madmor og hun har lovet der kommer mus til aftensmad.. nam nam..


båt båt

Catli
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Stort tillykke med hele den smukke flok!

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten


lussingen

Banditterne siger mange tak for de søde hilsner <3
De har hygget sig og leget med os, derefter kom Cassidy og Jackson i volier, mens Sundance og Bølle-Barlow blev herinde. Jeg vil gerne have Sundance tæt på mig, så derfor bliver han herinde :)
I aften skal de have hjerter, deres livret <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Nanna

STORT tillykke til dem alle fire! <3
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Cille