Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Heysa alle sammen :)

Startet af heavy-metal, 23. Januar 2014, kl. 22:21

heavy-metal

Heysa alle sammen  :)

Nu da jeg er ny her ville jeg lige præsentere mig selv, jeg hedder Kate og er 26, og så selvfølgelig sige pænt goddag til jer alle sammen :)
Jeg har haft en del fritter i mine ''yngre'' dage men har ikke haft nogen siden jeg mistede min elskede lille uldtot da jeg var 21, men nu føler jeg at det er den rette tid til at få sådan en skøn lille skabning ind i mit liv igen. Så nu går jeg/vi og leder efter en fritte som ville passe godt ind i min/vores lille familie. Grunden til jeg siger vi, er fordi jeg bor sammen med min bedre halvdel, en hund (doberman) og en kat (ocicat blanding).
Så nu er jeg/vi på udkig efter en rigtig skøn første-gangs/begynder ilder, for selv om jeg har en smule erfaring med ilder er det jo alligevel nogle år siden, og da min kæreste altid har drømt om at have en ilder men aldrig har haft en, så tænkte vi at det var bedst med en første-gangs/begynder ilder (da jeg jo heller ikke vil skræmme ham helt fra væk fra hjemmet haha  ;) ) Og så ville det jo så også bare være super skønt hvis den lille fritte-basse var vant til hund og kat  :dans:  Og jeg går hjemme, så den lille basse skal ikke være i bur ud over når vi er ude og handle.

Men ja det var lige lidt om vores lille familie, og vi glæder så meget til at bruge siden her endnu mere og specielt læse alle jeres spændende indlæg og se billeder af jeres vidunderlige uldtotter  :dans:
kæmpe hilsen fra
Akasha (hund), Cobra (kat), Molly (fritte), Vincent (fritte) og deres mennesker
Kate og Leif.

Anne

Velkommen herinde og tilbage til ilder verden :) Med mindre du søger en ældre alene-ilder, anbafales det at du har to sammen :) Hvalpe sæsonen begynder snart, så hvis du vil have en hvalp er det et godt tidspunkt at undersøge opdrættere :)

Shamua


Vh. Marianne

Sølvsten


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.