Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sjulle-Manden har fødselsdag

Startet af KariN, 21. Juli 2011, kl. 13:45

KariN

I dag bliver min elskede Sjulle 4 år..

Selvom jeg ikke kan være derhjemme sammen med ham i dag så skal han da have en tråd alligevel :D



(Billedet er taget af Julia Beck/ Barky)


Min elskede Sjulle-Bulle,

Stort tillykke med fødselsdagen, det er helt vildt at tænke på at du bliver 4 år allerede.. Du er noget af det dejligste der findes, magen til kærlig, blid og livsglad ilder skal man lede længe efter. Du elsker alle du møder på din vej og vil hellere end gerne lege eller kysse med alt og alle.  <3

Du er madmors-dreng til op over begge ører og jeg elsker dig højere end ord kan beskrive og glæder mig til flere af de gode stunder vi har sammen hver dag.

Jeg glæder mig til at fejre dig på lørdag når vi kommer hjem.

Stort Tillykke med dagen min skat, jeg er sikker på at Tanti-Trine og Onkel-Ivan nok skal forkæle dig rigtig meget i dag.


Mange kys fra din Madmor og Madfar  <3



Også et stort Tillykke til dine smukke søstre Jezebel og Juanna, vi håber at i også får en rigtig dejlig dag :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dark Crystal Ferret

Super mange gange tillykke med fødselsdagen Sjulle.:sang:
Og ja tanti Trine skal nok overforkæle dig er jeg sikker på  :gave:
mange knus og båt båt
Dark Crystal og co.

Stephanie

Stort stort tillykke med fødselsdagen Sjulle  :tillykke:

Jeg er sikker på at der nok vil blive kræset for dig idag :)

Cille


mette11

Stort tillykke med ham...jeg er også sikker på at han nok skal blive forkælet på sit ferieopholdssted  :dans:

Shamua


Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Jeg har simpelthen slet ikke tid til at takke...jeg er ved at æde mig en mavepine til.... :P

Ok så...taaark folkens og maaaaaaaaaaadmor...jeg vil stadig forkæles af dig også! Tanti Trine er simpelthen ikke god nok! :D

lussingen

Tillykke med den søde dreng :)
Jeg er helt sikker på at han han alle tiders ferie ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

#8
Hip Hip Hurra for vores brormand...  :dans:

Stort tillykke med dig også.. Vi er sikre på, at du bliver forkælet hos Tanti Trine.. Hmm vil vil også til Tanti Trine, vi vil også forkæles af hende....
Nå men ihvertfald må du ha en rigtig dejlig dag...

:surprise:

P.s: Har du været uartig, det regner jo?

Båtte Båtte
JuJu og Jez.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter


Line

Stort tillykke med din dreng Karina :D

Anne


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Julian + Madmor siger mange tak for alle hilsnerne :D Han er i dag kommet hjem til Rødovre igen og har fået sin fødselsdags gave, som er et kanin-skind man kan slæbe rundt på og tæve *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3