Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

en bog ?

Startet af Lea, 10. December 2008, kl. 17:54

lille_jill

Nu er det også sådan, at ilderviden konstant ændrer sig.

Da jeg fik Chucky for 1,5 år siden, kendte jeg ingen som fodrede med BARF og rosiner var anbefalede som godbidder og mange brugte dem flittigt.
Hvad i skriver i en bog nu, kan være forældet om 14 dage. En hjemmeside kan opdateres når man har lyst.

Julie

Det var ellers en fin idé, men jeg synes bare ikke vi ved nok om ilderen til at kunne skrive sådan en bog. Som jill også skriver, så ændrer det sig hele tiden. 

Namilla

Nu er det sådan, at der er mange ilderfolk, som ikke færdes på alle fora... dit eget indlæg er også ens på alle tre fora... så jeg forstår helt ærligt ikke hvad du piver for... Derudover er det faktisk ikke helt ens på alle fora, men det har du måske ikke lagt mærke til?
Hvis man ikke vil have kritik, så skal man ikke bruge et offentligt forum... Du skal fra min side være velkommen til at skrive alt det du har lyst til...jeg gør dig bare opmærksom på, at du måske ikke kan få det udgivet, og at det i så fald vil være spild af tid...men skriv du da bare til du bliver træt, hvis det gør dig glad...

Lea

Citat fra: Namilla Dato 12. December 2008, kl. 15:09
Nu er det sådan, at der er mange ilderfolk, som ikke færdes på alle fora... dit eget indlæg er også ens på alle tre fora... så jeg forstår helt ærligt ikke hvad du piver for... Derudover er det faktisk ikke helt ens på alle fora, men det har du måske ikke lagt mærke til?
Hvis man ikke vil have kritik, så skal man ikke bruge et offentligt forum... Du skal fra min side være velkommen til at skrive alt det du har lyst til...jeg gør dig bare opmærksom på, at du måske ikke kan få det udgivet, og at det i så fald vil være spild af tid...men skriv du da bare til du bliver træt, hvis det gør dig glad...


Hold da op du kan ikke andet end at være negativ i alle de indlæg jeg har læst du har skrevet er du altid negativ .. prøv at se verden som noget godt istedet for at se det dårligt .

Altså fordi du har noget imod at nogen har fået ideen med at lave en bog . hvis der er et forlag som vil udgive den .. altså nu man jo se hvad der sker. Kunne være en god ide ..

Men som i har skrevet at vi ved jo ikke en skid fordi vi er nybegynder inde for ilder verden .
Nu har jeg da søgt/fået viden i 6-7 år så kan ikke lige så hvor nybegynder man er .. og man lære sku altid noget nyt

Du ved jo ikke alt selv altså .. hvorfor mon der er lavet forumer :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

Slap nu lidt af overfor Namilla :) deter i hvert fald ikke sådan i får folk til at slutte sammen om det.

jeg havde lidt tænkt på at tilbyde min hjælp, men ved ikke rigtigt nu.

Lea

Citat fra: Anne Dato 13. December 2008, kl. 13:55
Slap nu lidt af overfor Namilla :) deter i hvert fald ikke sådan i får folk til at slutte sammen om det.

jeg havde lidt tænkt på at tilbyde min hjælp, men ved ikke rigtigt nu.
'

I lige måde med hende overfor mig :) skriver på samme måde hun skriver til mig på .

og er helt afslappet :)

Som sagt er jeg ved at finde et forlag som vil udgive den :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

Jeg læser slet ikke Namillas indlæg til at være så slemme som du svarer til at de er.
jeg kan godt forstå det er irriterende at folk ikke bare klapper i hnderne, men sådna er det nu engang sjældent.

Lea

Citat fra: Anne Dato 13. December 2008, kl. 14:02
Jeg læser slet ikke Namillas indlæg til at være så slemme som du svarer til at de er.
jeg kan godt forstå det er irriterende at folk ikke bare klapper i hnderne, men sådna er det nu engang sjældent.

Nu snakker jeg såen set om alle de indlæg hun har skrevet i de indlæg på de forskellige forumer . men hun kan vel godt selv forsvare sig selv ?
Intet at gøre med at jeg synes det irreterende at folk ikke klapper i hænderne har jeg ikke bedt jer om .så kan jeg ikke så hvorfor du skriver det :)

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

Jepå jeg er da sikker på namilla kan snakke for sig selv, jeg snakker heller ikke for Namilla, men for mig selv :)
jeg syens bare det er ærgeligt du reagerer sådan overfor kritik fordi det ender med at skade projektet i sig selv.

Som f.eks. at jeg faktisk havde tænkt på at hjælpe, men nu ikke ahr lyst fordi det ikke lader til det er i orden at forholde sig kritisk. Hvordan vil problemerne på vejen så blive løst når noget går galt?

men held og lykke med det, jeg håber det går som du ønsker.

Namilla

Hvad er det du gerne vil have jeg skal sige? Jeg prøver faktisk på at hjælpe Jer, ved at sige, at det ikke er sikkert at Jeres ide er realiserbar... jeg kunne selvfølgelig også bare holde min mund, lade Jer skrive en bog og SÅ finde ud af, at Jeres ide ikke er gangbar...men hvad vil du så helst?
Jeg er faktisk ikke negativ, men jeg synes man bør være realistisk omkring egne evner/hvad der er brug for... Jeg kan godt høre at du har set dig lun på ideen, og for min skyld kan du da også sagtens skrive en bog, jeg er bare realistisk omkring behovet for en sådan bog... Og som jeg ser det, så er behovet der ikke for den... Det kan godt være du har samlet masser af info, men det er stadig på hobbyniveau... derudover har du ikke selv mange års erfaring med ildere... Og igen, selvom en af de mest erfarne i DK fik ideen med en bog, så tror jeg stadig ikke der var et behov for det...
Men vi mangler faktisk et godt opslagsværk på dansk omkring ilder-sygdomme... så hvis du meget gerne vil skrive noget, så kunne du jo finde en dyrlæge som var interesseret i at samarbejde med dig om sådan en... Jeg ved godt, at det ikke er den ide du har, men det er det eneste jeg tror, der faktisk kunne være salg i... hvis den var godt skrevet, velgennemarbejdet og det var en dyrlæge som havde god erfaring med ildere (fx Allison) som var med i den, så ville jeg godt bruge penge på det...
Du kan da også godt skrive det du har tænkt dig, men få nu lige en kontrakt med et forlag først... du må da give mig ret i, at det er dumt hvis du bruger det næste år på at skrive en bog, som ingen vil udgive...

Men du bliver nødt til at spørge dig selv, hvad folk vil give penge for... Da jeg fik ilder læste jeg alt hvad mit bibliotek kunne skaffe hjem, både på dansk og på engelsk, og der findes allerede flere værker med folks egne erfaringer...
Jeg ser ikke verden som noget negativt...jeg er ikke pessimist, men jeg er realist!...

Anne

men I kan selvfølgelig også skirve og så hvis den ikke kan blive udgivet, lave en hjemmeside? så er det ikke spildt arbejde

tzari

[besked=tzari] Nu begynder det at ligne skænderi og ikke konstruktiv snak. Pånær hvis det er et nyt input så stop den her for hyggens skyld ikk  :)[/besked]
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner