Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

nytår med eller uden dyrene

Startet af tzari, 21. December 2008, kl. 17:27

tzari

Jeg tænkte på hvormange folk holder jul med dyrene og hvormange tager i byen og hygger sig med vennerne nytårs aften. (kan man jo også hjemme med vennerne).

Grunden til jeg spørger er jeg har haft problemer med nytårs rædde ildere tæt ind på kroppen har ejer 2-3 af slagsen.


MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

nytårs aften bliver holdt ved mine forældre hvor jeg tager dyrene med :love: selvom min mor vil hade mig for det og fyre dem af med en raket i numsen :lol: men jae.
juleaften bliver ilderne hos min kæreste som er hjemme, da jeg skal holde jul ved de gamle og som sagt er mor ikke så glade for de små omvandrende muffer :fnis:

Malene

Jeg tager mine drenge med hjem til mine forældre nu her. Jeg ved endnu ikke hvad jeg skal nytårsaften, men det bliver uden ilderne :P (som i øvrigt også var fløjtende ligeglade sidste år).
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill

Chucky skal med hjem til min mor i julen. Nytårsaften bliver han nok hjemme, der var ikke noget problem sidste år (hvor jeg var hjemme).

Julie

jeg skal op til en god ven, mens dyrene bliver hjemme ved far. fritz er ligeglad med fyrværkeri - tror også zeph er det, han har ikke reageret på det endnu

Namilla

Vi tager ud til mine forældre til nytår tror jeg... mine ildere plejer ikke at reagere, og jeg tror der bliver mindre bang bang her, end der var, da jeg boede i lejlighed... men vi kommer hjem lige efter midnat, så kigger jeg da lige til dem...

RockaHulla

Jeg holder aldrig jul med mine dyr.
Nytår er lidt op og ned. Dette år bliver sammen med dem :) men de er alle fuldstændig ligeglad med larm og fyrværkeri.

Namilla

Jeg holder i øvrigt heller ikke jul med dem... for dem er det jo bare en dag ligsom alle andre... vi skal hjem til min familie til jul og kommer meget sent hjem...jeg synes det vil være mere synd for dem, hvis jeg skal transportere dem med frem og tilbage...

Peewit

Jeg tager min pige med op til mine forældre til jul(mest fordi jeg ikke er inviteret, hvis hun ikke kommer med 8o|).
Nytår bliver i år uden hende, men hun er også fuldstændig ligeglad med larmen og så er jeg ikke så langt hjemme fra så skal da nok lige over og tjekke engang imellem.. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Amazing Ferret

Jeg skal ikke være hjemme i år til jul, så der må dyrene klare sig uden mig

Men nytårsaften bliver jeg nødt til at være hjemme da jeg har en meget bange hund :(

Mewz

Kæresten er jeg er hjemme hos de gamle med alle dyrene til et stille og roligt nytår.

Tre af papegøjerne og ilderne ved jeg ikke, hvordan reagerer på fyrværkeri, så ville slet ikke overveje at tage nogen steder.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!