Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvad vil du kalde din næste ilder?

Startet af Amazing Ferret, 4. April 2009, kl. 16:26

Amazing Ferret

Jeg har tit siddet og leget med navne til min næste ilder. Jeg ved ikke hvornår jeg får råd til at købe en, men det er jo tilladt at lege med navne  :fnis:

Så jeg tænkte på hvad i ville kalde jeres næste ilder?

Jeg vil kalde min næste han Oompa Loompa og min næste tæve skal hedde enten Bindi eller Mathilde

Namilla

Valde eller Slaske tror jeg... men skal jeg fortsætte i samme stil som de andres navne, så skal den hedde noget med f... måske fimse? *G*
Ej, jeg synes bare det er rigtig svært at bestemme på forhånd, som regel kommer navnet til mig, når jeg ser dyret, og hvordan det opfører sig...

Peewit

Jeg har lidt et lille "tema" kørende med mine ildere, som jeg håber jeg kan fortsætte.

Så den næste han skal nok hedde Alastor eller Lupin. Den næste tæve skal nok hedde Elladora eller Nymphadora.

Ved ikke om nogen kan regne temaet ud... :fnis: :-$
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Anne


Amazing Ferret

Jeg kørte også i tema indtil jeg fik Peanut...så ødelagde han det  :fnis:

Jeg gik efter at der var 2 ens bogstaver i navnet: Freddy - Izzy - Sammy og Peanut skulle have været en tæve som skulle have heddet Pippi, så nu kører jeg ikke efter noget, kun efter navne jeg kan lide og som der helst ikke er nogen anden ilder der hedder  :lol:

Peewit

Citat fra: Anne Dato  4. April 2009, kl. 18:48
Harry potter tema :P

Busted.... :lol: Er totalt Harry Potter nørd.. Sådan TO THE MAX...! :fnis:

Kunne Peanut så ikke havde heddet Pippin?
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Amazing Ferret

Citat fra: Peewit Dato  4. April 2009, kl. 20:20
Citat fra: Anne Dato  4. April 2009, kl. 18:48
Harry potter tema :P

Busted.... :lol: Er totalt Harry Potter nørd.. Sådan TO THE MAX...! :fnis:

Kunne Peanut så ikke havde heddet Pippin?

Jo det kunne han godt, men det kom han så ikke lige til  :fnis:

lille_jill

Jeg har kørt morder/stripper-tema på mine dyr, men har haft rimeligt mange hamstere, så har brugt alle de gode nu.
Har nogen navne som jeg gerne ville bruge, men dem holder jeg for mig selv.

Emmadyhr

Jeg får 3 nye dyr i løbet af de næste 3 månder. Deres navne bliver ,udover deres opdræt navne, Mille, Emma, og Emil.. Men ellers så kunne jeg godt tænke mig en klara og en karoline og en henry..

Peewit

Citat fra: lille_jill Dato  4. April 2009, kl. 20:27
Jeg har kørt morder/stripper-tema på mine dyr, men har haft rimeligt mange hamstere, så har brugt alle de gode nu.
Har nogen navne som jeg gerne ville bruge, men dem holder jeg for mig selv.

Kan især godt lide morder-temaet.. :lol: Havde jeg ikke været sådan en Harry Potter nørd så havde jeg nok valgt det samme.. :fnis:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

PiaLyng

Jeg er vilde med navne fra den græske og nordiske mytologi :-$
så Kommende ildere vil få navne derfra. Har allerede en Freja  :P

Julie

jeg er fuld af gode idéer, men dem holder jeg for mig selv.. thihifniiiiizz  :fnis:

Emmadyhr

Citat fra: Anne Dato  4. April 2009, kl. 18:48
Harry potter tema :P

Når ja du får jo også Harry Potter hvalpe snart :P.. Så er det jo oplagt med sådan nogle navne der passer lidt til temaet :fnis:

Anne

Det var nu et svar til peewit, men hun kan jo købe en af mine harry potter bogs hvalpe, Mija har snart termin,

ludvig

vi håber jo på at få os en lille hvalp her i løbet af sommeren...og navnet er valgt, hvis det bliver en han...men det må vist præsenteres når han er fundet :dans: