Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvad vil du kalde din næste ilder?

Startet af Amazing Ferret, 4. April 2009, kl. 16:26

Peewit

Citat fra: Anne Dato 12. April 2009, kl. 17:50
Det var nu et svar til peewit, men hun kan jo købe en af mine harry potter bogs hvalpe, Mija har snart termin,

Er det rigtigt at det er temaet til det næste kuld? :o Må ha ALLE sammen....! :ja:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Anne

Haha nej dog ikke men det er fordi Mija parrede sig med en harry potter bog så jeg joker lidt emd at hun snart føder en masse små magiske hvalpe.
Jeg kører med bogstaver men man kan få medbestemmelse og har man et navn som kan passe ind, men som ikke starter med bogstavet så kan hvalpen få 2 navne. Så det bliver ret flexibelt

Peewit

Det er rigtigt.. Det skrev du da også herinde.. :nej: Flot Maja.. :fnis: Men hvis det bliver til hvalpe, ligemeget hvor firkantet og tykke de er også selv om der er stor risiko for papercuts så vil jeg meget gerne have mindst tre af dem.. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Rinus

Totalt <3 ALBERT <3 elsker det navn  :dans:...
og efter det ludwig eller Fiona :fnis:

Amazing Ferret

Jeg har så ændret mit navn til min næste dreng (som blev født i dag) til at hedde Zaccai Noah

Snabeldyr

jeg har et eller andet med gamle skuespillerinder... Så nu hvor jeg har dronning Grace Kelly, m¨den næste blive Fay Wray
http://moviemaidens.com/profile.asp?i=1013&e=2&ct=1&r=7&f=Fay&l=Wray
Stealing our hearts, then our sanity

AlisVolatPropiis

Jeg elsker specielle navne gerne med noget personlig betydning for mig...men i år får jeg to drenge...som nok topper alt specielt :lol:  :-$

Den ene var der en begrænsning på...det skulle være navne fra Kaninbjerget/Watership Down. Og jeg valgte nok de særeste af dem :lol: så det bliver
Barkys Efrafa Thlayli-Roo -Efrafa er et stedord, Thlayli -betyder Pelshoved og -Roo er kaninsprogets ord for "Lille"

Min anden dreng, ja den er lidt mere tricky -ja det troede i nok ikke det kunne blive hva? :lol:

Men Ergo Csikszentmihalyi Spero of FerretParadise -Ergo fordi det er et E kuld. Spero -som minde om en hvalp jeg mistede -det betyder også håb Og Csikszentmihalyi som jeg kommer til at kalde ham -er en af mine yndlings psykologiske teoretikere. Desuden kan jeg godt lide den Latinske "mening" i hele navnet -Derfor (er) Csikszentmihalyi håb....agtigt *G*

Alle andre -er jeg sikker på..-vil bare kalde ham Ib  :lol:

Amazing Ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 23. Maj 2009, kl. 12:11
Jeg elsker specielle navne gerne med noget personlig betydning for mig...men i år får jeg to drenge...som nok topper alt specielt :lol:  :-$

Den ene var der en begrænsning på...det skulle være navne fra Kaninbjerget/Watership Down. Og jeg valgte nok de særeste af dem :lol: så det bliver
Barkys Efrafa Thlayli-Roo -Efrafa er et stedord, Thlayli -betyder Pelshoved og -Roo er kaninsprogets ord for "Lille"

Min anden dreng, ja den er lidt mere tricky -ja det troede i nok ikke det kunne blive hva? :lol:

Men Ergo Csikszentmihalyi Spero of FerretParadise -Ergo fordi det er et E kuld. Spero -som minde om en hvalp jeg mistede -det betyder også håb Og Csikszentmihalyi som jeg kommer til at kalde ham -er en af mine yndlings psykologiske teoretikere. Desuden kan jeg godt lide den Latinske "mening" i hele navnet -Derfor (er) Csikszentmihalyi håb....agtigt *G*

Alle andre -er jeg sikker på..-vil bare kalde ham Ib  :lol:

Specielt det tror jeg på :fnis: man kan jo ikke engang udtale det :fnis:

Frikken

Nu har jeg lige fået mig en lille han mere, så jeg i alt har to, hvilket er fint nok til mig, da jeg på et tidspunkt også meget gerne vil have mig en hund, men HVIS jeg skulle ombestemme mig, kunne jeg godt tænke mig en albinotæve ved navn Rea (opkaldt efter mine afdøde albinorotte <3) og hvis det er en han, synes jeg Valentino er meget nuttet ;)

Pipvig

Jeg havde et dejligt marsvin der døde under graviditeten så derfor hvis jeg får en hun skal hun hedde Pippi.  <3

Cumulus-ilderavl

Jeg tænkte på Robber-Duck, MMMeeennn Erika syntes ikke det var godt nok :lol: Og der er ingen af hvalpene der ligner en gummiand alligevel

Soelberg`s SUN ferret


De 2 hvalpe der skal blive her i år hedder:

pigen hedder Sarabi
drengen hedder Malt

Black Diamond