Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Pimp dit bur- Aftemning

Startet af Black Diamond, 7. Juli 2009, kl. 10:56

Black Diamond

1. Sommerløvskov med blomster



2. Prinsesse fødebur



3.Camouflage



4. Ilder sandslot



5. Ilder telt



I har 7 dage til at finde en vinder.. Vinderen bliver offenligt gjort efter den 7 dag, Og kan der vælge sin præmie :dans:

Julie Stuhr

Jeg synes Sandslottet er fedt  8)
Men jeg er meget imponeret over Sommerløvskovens indretning. Jeg har et "ferie"-bur magen til, og jeg synes mit virker tomt men stadig proppet  :S Tror jeg vil bruge løvskoven her som inspiration :)

tzari

faldt også pladask for sandslottet er spændt på hvem der er den kreative person  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Så sluttede -Pimp dit bur-konkurrencen i dag. Aftemningen er slut og vi har en vinder

STORT TILYKKE til Pia lyng med hendes flotte bur -Ilder sandslot

Og Tillykke til Anne Bank på anden pladsen med hendes bur Sommerløvskov med blomster

I vil blive kontaktet snart så i kan vælge jeres præmie :dans:

Bawa


tzari

Ja pia du fik min stemme er helt fjollet med din kandidat  tillykke :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Jubii jeg vandt faktisk noget  :dans:
Tak folkens :)

Tillykke Anne  :D

Anne

Tillye pia, super fed idé!

lille_jill


Julie


Soelberg`s SUN ferret


Black Diamond

Jeg ville bare lige høre om der var stemning for vi kunne lave sådan en bur konkurrence igen en anden gang, måske til næste år eller før???

Julie

Citat fra: Black Diamond Dato 15. Juli 2009, kl. 17:46
Jeg ville bare lige høre om der var stemning for vi kunne lave sådan en bur konkurrence igen en anden gang, måske til næste år eller før???
det kunne være fedt! måske en konkurrence til december med temaet 'jul'? ;)

ludvig

Jule tema lyder rigtig sjovt, når man nu alligevel skal pynte op :dans:

AlisVolatPropiis

TILLYKKE :D :D og jaa en jule konkurrence kunne være fin :D