Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Julen er konkurrencernes tid

Startet af lille_jill, 22. November 2009, kl. 18:58

Shamua

jeg går slet ikke i skole..... arbejder... ONDSVAGE SVENSKERE DER TAGER VORES STUDIE PLADSER!!!.. håber ikke jeg støder nogle??

Vh. Marianne

Line

Ja... men min opgaveformulering får jeg først udleveret i februar og så har jeg 6 dage til at skrive 15 sider og aflevere...

Anne

shamua: vi har en del nordmænd og et par enkelte svenskere på mit studie, fordi det e umuligt for dem at komme ind i deres egne lande. Men det er jo ikke deres skyld, det er den danske lovgivning. jeg ville også gøre som dem i deres tilfælde

Line

Jeg må være enig med anne her... Selvom det er irriterende ikke at blive optaget

Shamua

jeg ved det godt... men det er irriterende!.... bliver aldrig læge..!...

der burde være lovgivning mod det! bare et eller andet... for der kommer jo for lidt danske læger ud af studiet!

Vh. Marianne

Line

selvfølgelig bliver du læge hvis du vil det nok... handler om at finde den rigtige vinkel til at komme til det rette job :) Og hvis du skal en bestemt vej, så finder du dig noget relateret job og søger ind på kvote to :)

Shamua

ja, har fundet noget der minder om.. molekylær medicin..... det lyder spændende...

Vh. Marianne

Anne

Du skal i hvert fald ikke give op! Jeg kom først ind på psykologi i 3. forsøg!

Shamua

hmm.... gør jeg heller ikke.. men bliver nød til at starte på noget til sommer... er jo snart 22 hele år gammel......

Vh. Marianne

Line

Jeg bliver da også 22 når jeg kan søge ind på uni :)

Anne

uhadada 22 hvilke frygtelig alder da, i er jo nærmest snart med det ene ben i graven :P
Jeg var altså ogå 22 da jeg startede :P Men jeg er jo også GAMMEL (og vis)

Line

haha :P Det sagde jeg ikke noget om...

Anne


Line

Nå okay... troede lige at du skulle til at drille mig

Anne