Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

rør til leg.

Startet af Lenac, 29. December 2010, kl. 18:25

Lenac

hej. jeg kunne godt tænke mig nogle rør mine to totter kan lege i, men når jeg har set efter ventilationsrør i byggemarkeder har jeg kun fundet dem i solidt metal og jeg vil godt have fat i dem der er bøjelige.
Farven på dem er ligegyldige.
Hvor har i fundet jeres? Jeg har kigget lidt i forskellige Bauhause, men uden held.
xoxo Malene <3

Namilla

Bauhaus skulle altså have dem, har du spurgt?... det er der jeg har købt mine...jeg tror nok de bliver kaldt tørretumblerrør...

Eliza

Jeg har købt de hvide i silvan på et tidspunkt. Er nu ellers sikker på min bror lige har købt de hvide i bauhause for de skulle bruge dem til deres emhætte.

De gennemsigtige kan købes over nettet specilt til ildere.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Barky

Jeg købte mine i Silvan... Jeg købte både de små og store i hvid plast... Så er der både til hanner og tæver. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Lenac

Jeg spurgte bare efter ventilationsrør og  dem havde de kun i helt fast metal.
Vil prøve at spørge efter tørretumblerrør næste gang jeg kommer i bauhause.  <3
xoxo Malene <3

Anne

jep det hedder tørretumbler rør de bløde og bøjelige :)

Sletho

Hvad de hedder aner jeg ikke - men var lige nede i Jem og Fix i dag. Der købte jeg 3 meter af 112mm rør til ca 100 kr. Altså de der hvide bøjelige nogle.

En diameter på 112mm er fint til vores lille Bella, men hvis du har en stor han skal du nok vælge en større diameter ;)

Lenac

Jeg har både en lille hun og en stor han, Skal jeg så købe 2 eller vil hun også synes det er sjovt at bruge et rør til ham?
xoxo Malene <3

Charlotte

Køb det med stor diameter. Hunnerne løber gladeligt igennem og det er jo synd for din han hvis han ikke kan komme igennem det lille.

Jeg har fået 2 med stor diameter. Et på 1½ meter og et på 3 meter og de er helt oppe og køre over dem hver dag. Det er SÅ sjovt at se på.  :love:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Selina

Vi vil også have rør, båt båt, men vores madmor ved bare ikke hvor det nærmeste byggemarked ligger , vi bor i rødovre :)

Charlotte

Citat fra: Selina Dato  1. Januar 2011, kl. 19:35
Vi vil også have rør, båt båt, men vores madmor ved bare ikke hvor det nærmeste byggemarked ligger , vi bor i rødovre :)

Så må jeres madmor gå ind på silvans hjemmeside og finde ud af hvor nærmeste butik ligger.  ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Eliza

Citat fra: Selina Dato  1. Januar 2011, kl. 19:35
Vi vil også have rør, båt båt, men vores madmor ved bare ikke hvor det nærmeste byggemarked ligger , vi bor i rødovre :)

Der er omkring Islev st. og ellers er der en i Glostrup ved fabriksparken..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

SaraJ

Åhh sådan et skal jeg da også have fat i.  :dans: