Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Et godt bur ( hvad kan i anbefale?)

Startet af ninaliv, 17. Januar 2011, kl. 13:11

ninaliv

hej :-) jeg står og skal ha købt et bur, det skal bruges til sove bur og alene hjemme bur. hvad kan i anbefal, og gerne link til hvor det kan købes,

hvad skal jeg ellers have fat i ??

altså mad, olie, vitaminpasta, legetøj, sele , tæpper, transport taske, andet??

Line


Anne

Kig efter et bur der er så stort som muligt og som har gode udfoldelsesmuligheder. De vil gerne op i højden, så etager er et must, og hver etage skal helst være sådan at der er god plads til at bevæge sig rundt på.

ninaliv


Namilla

Hængekøjer, godbidder, fyld til kattebakkerne, zoolac, evt. mus/kyller på frost, madskål, vandflaske/skål, rodalon til at gøre rent.

Eliza

Et skabsbur synes jeg klart ville være bedst, men man skal bare huske at det skal være mere end 30-40cm i dybden. Gerne min 60cm.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Charlotte

#6
Jeg ville ikke købe en transport taske men en transport kasse hvis jeg var dig. Jeg har været på vej ud af en bus hvor folk så heldigvis gjorde mig opmærksom på at mine ildere var på vej ud fordi den ene havde gravet sig igennem stof-nettet.

Jeg er mest fan af skabsbure (har selv Pax skabe fra Ikea som er 100 x 60 og så i op til 5 etager), men ellers er disse bure gode fordi de har flere etager og der er masser af plads på hver etage (hvor nogle andre bure kun har små etager):
http://www.kirstensdyrebutik.dk/24/c47/m1995/ilder/bure/gnaverbur_bur_i_3_etager_egnet_til_ilder_kanin_og_marsvin/

Husk også at købe en negleklipper.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Dumle

Ferret Nation buret! :D har et selv, og er SÅ glad for det, kan klart anbefale det ;)

Shamua

Jeg har selv det her bur: http://www.kirstensdyrebutik.dk/24/c47/m1996/ilder/bure/gnaverbur_hjorne_3_etager_egnet_til_ilder_kanin_og_marsvin/

Og det er kæmpe stort og dejligt. Ved ikke hvor mange dyr du regner med at skulle have det i, men jeg havde to til at bo i det, da jeg brugte det som bur. Og det var fint for dem :)

Vh. Marianne