Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Underlag til løbegård.

Startet af PiaLyng, 26. April 2012, kl. 18:19

PiaLyng

Da jeg ikke har mulighed for at have ilderne fri 24timer i døgnet, pga min hund, og min elskede udlejer.. Så har de løbegården i stuen, hvor de er i når de ikke kan være fri.

MEN!.. mine har den skønne idé med at bakken er et sted og sove og om den er til at skide på.. Og sådan en nat - sker der altså en masse skideri fra 9 ildere -.-'
Og det 'orginale' underlag til løbegården vil bare slet ikke give slip på den smukke brune farve mine ildere kan lave o.O....! 

Så ehm..har i nogen gode idéer hvad kan bruges som underlag?..

Er igang med at teste om en voksdug kan holde til Taro's irreterende skraben i bunden... og deres toilet'hygge.

Anne


PiaLyng

Der var navnene på det jeg sad og tænkte på :lol: Takker Anne!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

det eneste problem med uorginale bunde er bare at man ikek kan fæstne løbegården til bunden så hvis ens ildere "trækker" i siderne så kan de trække dem så meget ind på midten at de kan vælte løbegården!
Det når selvf. kun så langt hvis de er i den i længere tid uden man holder øje med dem! Så hvis du tænker de skal være der om natten ville jeg nok ikke turde med kun et stykke vinyl.
Men måske kan du klippe et sykke vinyl der når helt ud til løbegårdens kanter og så stadig ha den originale bund på og så ovenpå den en "vinylskåner" Kan selvf. godt være at de vil sys det er skide fedt at kravle under osv.

mette11

Du skal bare vaske underlaget med Vanish. De siger selv i reklamerne at det fjerner alle pletter  :P :P
Ej spøg til side - jeg ved faktisk ikke hvad man kan gøre, men mine plejer at blive rene af en tur i vaskemaskinen. Vinyl burde kunne holde til lidt af hvert, men som Anna siger kan det være et problem, hvis de får det skubbet væk.

PiaLyng

^Svigermor siger den dumme bund ikke må komme i vaskemaskine o.O?.. Nå den er ødelagt af lort.. så nu ryger den sq til vask :lol:

Åh ja.. Men der skete ikke noget da den "bare" stod på gulvet - der trak de lidt i den..

Nu står den på en voksdug 8D... så må  vi se om det kan holde lidt..

Takker for hjælpen.

mette11

Jeg har vasket mine mange gange i vaskemaskinen. Håndvask 30 grader og så hænger de til tørre. Det virker herhjemme. Men det er nok egentlig rigtigt nok at de ikke bør vaskes, men jeg gider ikke ligge og vaske dem manuelt, så jeg kyler dem i maskinen og det har virket fint indtil nu.

Shamua

#7
Fik lige sådan en ide om at man måske kunne lave små huller i voksdugen, og så binde den faste til tremmerne, sådan et hul pr panel eller noget? :)

Ville dog selv vælge noget vinyl gulv, har selv prøvet voksdug, og da tisset ramte kanten sugede dugen det bare ind på undersiden.. Så kunne jeg så smide dugen ud :)

Vh. Marianne

katja

hvad med de tykke grønne posendinger, ved godt de er lidt dyre, men de holder alt inde, er til at klippe til, og er svære at ødelægge,
ejer af 7 dejlige trolde,

PiaLyng

dugen de fik under igår er hermed ødelagt!
så det fungere ikke. ih.

så må ud og købe mig noget nyt.