Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Åben eller lukket toilet?

Startet af Zopad, 6. Maj 2012, kl. 10:19

Zopad

Hva er der a fordele og ulemper ved åben eller lukkede hjørne toiletter? 

:)
Apollo & Draco <3

Dyrenørden

Jeg vil til en hver tid kun bruge åbne, da ildere jo godt kan have lidt uheld engang imellem. En lukket gør at ilderen kun kan komme i bakken fra en side så tror måske den vil have flere uheld så

mette11

Et lukket er godt til hvis man har ildere som graver i toilettet, da det jo så ikke vil flyve ud over det hele. Lukkede ser også pænere ud hvis de fex. står i en stuen, da man så ikke kan se lortene. Lukkede er også godt til dem der skider højt (altså som har en tendens til at skide ud over kanten på toilettet) Jeg synes også at lugten er lidt mindre når de er lukkede. Dog fylder lukkede toiletter ret meget og det er ikke alle ildere der vil bruge dem.

Tanja11

jeg vil helt klart sige et åbent.
Da jeg havde et lukket hjørnetoilet(som jeg startede med) sked de oven på toilettet :S
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Stubba

Jeg har begge slags. Jeg vil faktisk sige, at mine er bedst til at bruge de lukkede bakker - hvorfor ved jeg ikke.
Derudover synes jeg også de lukkede bakker er både kønnest og holder lugten inde. Jeg har dog ingen låge i mine lukkede bakker; jeg tror ikke dyrene ville forstå det hvis jeg kom en låge i. Hehe.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Mine fatter ikke de lukkede bakker sidst jeg prøvede. I stedet for at skide i dem sys Loui det var det mest perfekte sovested :S

Anne

#6
Jeg bruger de lukkede og jeg er virkelig glad for dem. Det tager jo ikke længere tid for dem at komme ind i et lukket, og hvis man har ildere der fatter det så er fordelene at det er pænere og at der slipper mindre lugt ud. Jeg har låger i mine, de fatter det fint.

Zopad

Citat fra: Tanja11 Dato  6. Maj 2012, kl. 16:09
jeg vil helt klart sige et åbent.
Da jeg havde et lukket hjørnetoilet(som jeg startede med) sked de oven på toilettet :S

Haha ja det selvfølgelig Ikk så smart   :lol:
Apollo & Draco <3

Tanja11

hehe nej, jeg skiftede også hurtigt til åbent toilet :P
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke