Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvor bor din ilder?

Startet af Isht, 30. Juli 2012, kl. 21:23

Isht

Jeg er nysgerrig for at vide hvor I har jeres ilderbur til at stå henne (hvis I da har et bur til den  :fnis: )
Soveværelset, værelset, stuen, sit eget værelse eller et andet sted?  :)

Anne

mine har deres eget værelse, som der er i når vi ikke er hjemme eller sover, eller hvis vi laver et eller andet i lejligheden de ikke skal være med til. Ellers har de også stuen at rende i og en lille "gang"  som egentlig er en del af vores køkken.

lille_jill

Mine har bur i stuen. Mangler lige at få ordnet noget i køkkenet, men så vil de i de vågne timer få adgang til stue, gang, badeværelse og køkken. Soveværelset er ilder-frit og skal blive ved med at være det.

Minority ferrets

Vores har eget værelse, men Santo, vincent og willow sover som regel ude. De har adgang til deres værelse, køkken, gang, stue, arbejdsværelse og vores soveværelse :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

KariN

#4
Vores har deres bur i stuen, de er kun i det når vi ikke er hjemme eller når vi sover.

Når de er ude har de stuen, gangen, badeværelset og en stor lukket altan de kan boltre sig på, vores soveværelse, vores søns værelse og køkkenet er ilder-frie områder, køkkenet fordi de kan komme ind bag vaskemaskinen, opvaskeren og køleskabet, og det er for farligt for dem.

værelserne fordi at jeg ikke gider have ilder pels i mit sengetøj og der er nogle ting de kan komme til skade på derinde og på vores søns værelse er der legetøj osv de kan komme til skade på/ved hvis de skulle finde på at tygge i det
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Mine har et værelse (til natten) og en 30m2 løbegård udenfor som de er i det meste af dagen. Når vi er hjemme og ungen sover, eller ikke er her, render de frit i stue/køkken/entre og deres værelse.

Eliza

Mine har deres eget værelse til om natten ellers har de en voliere på 44m2 ude som de elsker at være i. Pt kan de kun være i køkkenet med os når børnene sover, men arbejder hårdt for de kan være i vores kommende stue, køkken, gang og badeværelse :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

katja74

Når der ik er nogen hjemme, sover drengene i bur.. det står nede i vores gang (som er åben med køkkenet.... det sted vi bruger mest).

Ellers løber de rundt ude i løbegård i haven (2 x 11 panelers marhall) eller i gang/køkken.

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

ilderhjemmet

Vores bor i vouliere det meste af året, hvis frostgrader er for høje (efter vores mening) kommer de i bure i vores køkken, selvfølgelig kommer de ud i huset for at lege, der har de omkring 70 kvardratmeter og boltrer sig på - og det gør de
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

PiaLyng

10 af mine bor i løbegården i stuen, 1 af dem i et bur i gangen v. badeværelset og de to sidste bor i kontor/rotterummet :-$.
Men vi er igang med at lave et "skur" til dem, så de får deres eget værelse, hvor vi så vil lave voilere ud fra.

Når de er ude at løbe har de oftest adgang til stue og kontor, da vi så kan have hunden i køkkenet :).

Katrine

Mit står i soveværelset, og når jeg flytter til september kommer de til at stå i stuen, glæder mig til at de kommer ud af soveværelset
Ildere: Loppen & Bamse

Amazing Ferret

Mine har fået mit soveværelse, så jeg sover i stuen  :D

Jeg synes det er fedt at de har deres eget værelse og at jeg ikke skal have burene stående i stuen  :D

FerretParadise

Om natten sover mine på min lukkede altan, som er indrettet til dem med huler, senge osv.
Fra tidlig morgen til sen aften er de så i hele lejligheden, hvor der er en masse senge og bakker.
Jeg bruger ikke bure til mine, da det er det jeg og dyrene har det bedst med.
Ann Hillerslev.

HSS

når jeg får totter igen...
har de stuen, lille gang, knægtens og mit vær. at rende i hele dagen... alt efter hvad de er vant til for de lov til at løbe rundt om natten... hvis der er bur jamen så er der adgang til den også.. som kommer til at stå i stuen.. eftersom at det er det største rum i lejl...