Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Frisk luft

Startet af katja74, 31. Juli 2012, kl. 15:13

katja74

Hvor meget er Jeres totter uden for ??

Bare nyyyysgerrig  :)

Jeg har 2 Marshall løbegårde ude i haven, lige nu er de slået op som 2, da Anton ikke har accepteret Sylvester endnu. Men normalt er de slået sammen til én stor.. og drengene er ude i den ca. 5 dage om ugen mellem min. 3 timer ad gangen... og de eeeeeeeeeeelsker det  :dans:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Anne

Det er meget forskelligt. Normalt er vi her om sommeren ude hver dag med mindst en af dem, men det har ikke været ret meget i år, fordi hvalpene har taget rigtigt meget tid, og den tid vi har haft til de andre har så været bedst brugt på alle på en gang, for at de ikke skulle få mindre udetid end de plejer.

Men jeg er da stadig ude med en af dem i haven eller på en lille tur her omkring, når jeg lige har tid og vejret er til det. Jeg har altid bare en med ude i snor, og hvis hessel er med så har vi en hver. Jeg tør ikke slå en løbegård op i vores have, da den ikke er plan, og jeg er bange for de ville slippe ud, vi bor lige op af en motorvej, så det ville være et mareridt, men de virker nu også glade nok for at være ude i snor, så de kan komme lidt rundt og se det hele.

mette11

Mine er udenfor omkring 10-14 timer i døgnet hver dag året rundt i deres løbegård.

Beate

Gennemsnittlig 3-4 dage i ugen i en halvtime-time.
Jeg tog ellers daglig Linus med i butikken da han var bittelille, men så blev han plutselig så stor  :fnis:
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke