Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ami's bur ankom men det var i stykker

Startet af Møghætte, 11. December 2012, kl. 15:03

Møghætte

Ja Ami's bur ankom for ikk så lidt siden og ja bunden er smadret og 3 hylder er smadret så man ikk kan hænge dem op. Jeg er bare så frustreret og vred! :@ Havde bare lige brug for at komme ud med det.
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

SofieLykke


Møghætte

meget! Og da jeg spurgte dem om hvornår mit bur ankom og det svarede zooplus 5 min efter hver gang jeg skrev til dem men nu hvor jeg har skrvet til dem at mit bur er i stykke, tager de sig åbenbart god til og har slet ikk svaret! Argh jeg er bare rigtigt vred nu :@
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

mette11

Hvis det er smadret under transporten skal du anmelde det til det selskab som leverede det. Du burde faktisk have afvist at tage imod det pga. skader, men det er jo vist for sent nu.

Hvor har du købt det henne og hvem har leveret det?? Postdk er desværre ret umedgørlige mht. klager over håndteringen af pakker, da de mener det altid er afsenders ansvar at pakke tingene forsvarligt ind. Men jeg synes ikke du skal finde dig i det!

Ser lige at det er fra zooplus - det er en god ting, for de plejer at tage det seriøst og sende nye varer omgående!

Møghætte

Det var min kæreste der tog imod det da jeg låg og sov. Den der har kørt buret er GLS, Zooplus har ikk svaret på min email omkring buret endnu :(
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

SofieLykke

Først tag fat i zooplus, og hvis de mener det ikke er deres skyld, må GLS Erstatte det, da det er dem der ikke har passet godt nok på pakken..

Møghætte

Citat fra: SofieLykke Dato 11. December 2012, kl. 15:18
Først tag fat i zooplus, og hvis de mener det ikke er deres skyld, må GLS Erstatte det, da det er dem der ikke har passet godt nok på pakken..
prøver jeg også men Zooplus svare pludselig ikk så hurtigt over email som de gjorde før buret kom.
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Kimilla

Øv hvor ærgerligt. :(
Jeg synes ofte de er bedst til at svare hurtigt på en reklamation hvis man skriver inden 10-12 stykker - Men jeg har godt nok aldrig haft problemer når jeg har modtaget ødelagte eller forkerte ting. :)

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

KariN

Mn kan godt ringe til zooplus Kundeservice, det har jeg haft gjort og de er rigtig søde godt nok skal man tale engelsk til dem (medmindre det er zooplus i Danmark selvfølgelig) men den tyske Kundeservice er rigtig søde og hjælpsomme
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Nanna

Øv hvor surt :(

Jeg har dog kun oplevet god service hos den tyske kundeservice - jeg bestilte en poker activity-legeting, som var gået i stykker da jeg fik den. Så skrev jeg, at den var gået i stykker, og jeg fik overført det fulde beløb med det samme. Skulle ikke engang sende billede ind eller noget.

Men det kan selvfølgelig godt være de håndterer det anderledes, når det er en dyrere ting som et bur. Men tag billeder af det og vedhæft den næste mail. Jeg håber alt ordner sig.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Møghætte

har sendt billeder af skaderne til dem men stadigvæk intet svar
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Anne

Citat fra: KariN Dato 11. December 2012, kl. 16:20
Mn kan godt ringe til zooplus Kundeservice, det har jeg haft gjort og de er rigtig søde godt nok skal man tale engelsk til dem (medmindre det er zooplus i Danmark selvfølgelig) men den tyske Kundeservice er rigtig søde og hjælpsomme

Det er så ikke alle der kan engelsk.. da vi på DIU fik en forkert pakke, og vi pludselig manglede hovedparten af vores lodbordsting, fik jeg fat i en eller anden tysker der ikke fattede en brik og ikke gad finde en der kunne engelsk...

Stephanie

Citat fra: Anne Dato 11. December 2012, kl. 23:28
Citat fra: KariN Dato 11. December 2012, kl. 16:20
Mn kan godt ringe til zooplus Kundeservice, det har jeg haft gjort og de er rigtig søde godt nok skal man tale engelsk til dem (medmindre det er zooplus i Danmark selvfølgelig) men den tyske Kundeservice er rigtig søde og hjælpsomme

Det er så ikke alle der kan engelsk.. da vi på DIU fik en forkert pakke, og vi pludselig manglede hovedparten af vores lodbordsting, fik jeg fat i en eller anden tysker der ikke fattede en brik og ikke gad finde en der kunne engelsk...

Jeg ringede til deres kundeservice, den der iflg hjemmesiden er engelsktalende...og ja..der blev da talt engelsk....sådan da..hvis man kan kalde det engelsk, men det var fuldstændig uforståeligt, og de forstod slet ikke hvad jeg sagde heller. Så det var en morsom samtale, men vi fandt da ud af det til sidst.

Anne

Jeg endte med at blive pisse frustreret og sendte en mail i stedet....

Møghætte

Zooplus senderen en ny pakke og den skulle gerne komme i løbet af ugen men synes stadigvæk det er trist at mit bur er i stykke. Have sådan glædet mig til at Ami fik et større bur nu hvor hun sover så ufattelig meget og ja det var faktisk min julegave, så er lidt mut over det men til gengæld synes Ami alt det buret var pakket ind i var sjovt :P
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)