Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hikke...

Startet af ludvig, 8. December 2008, kl. 09:41

ludvig

Er det normalt for ildere at hikke en del? Min har Haft rigtig meget hikke på det sidste...ser umiddelbart meget sødt ud, men kan det være godt med så meget hikke, og er det normalt for en ilder at hikke sådan.....

Julie

Fritz hikker meget når han drukket vand, eller når han har løbet stærkt i længere tid

ludvig

okay, så det er meget harmløst?
ludvig hikkede nu da jeg kom og åbnede buret til morges, så kan han ikke have løbet så meget, men kan være han lige har været nede og drikke....
...han havde nemlig været oppe og "spise" noget af mit frotelagen den anden dag, opdagede det først senere, men der rendt han rundt og hikkede, men virkede ellers helt normal som altid, blev bare lige bange for at han hikkede pga lagnet...eller noget...Hvorfor skulle et lagen også smage godt, havde lige lagt rent på, så kunne ikke engang være spildt noget...

Katrine

Den ene af mine hikker også nogle gange, det er mange gange når hun har sovet, tror det er helt harmløst lige som os mennesker, nogen hikker mere end andre,,,
Ildere: Loppen & Bamse

Namilla

Nogle ildere har bare en forkærlighed for at spise stof... hvis det er noget han gør igen, så bliver du nødt til at være opmærksom på ham, og evt. sørge for at han ikke kommer i nærheden af det stof han vil spise... stoftrevler kan sætte sig fast i deres mave og kræve operation og i værste fald være fatalt...

Emmadyhr

Oliver hikker meget! Han higger især hvis jeg får vægget ham fra en dyb søvn eller hvis han får et chok.. Men det fortager sig meget hurtigt..Tror ikke man skal tage det så alvorligt  :D

ludvig

Okay, lyder ikke til jeg ska bekymre mig mere om hikken så, men lyder skidt med det stof...Vil nødigt have han bliver syg jo *-) Bor bare i en et værelses lidt tid endnu, men så er det nok bare af med sengetøjet når han er ude og lege...Men beroliger mig da lidt at det er noget andre ildere også kan finde på...